Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Recent decades have brought far-reaching changes to public sector organisations in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland. Increasingly public sector organisations have recognised that many of their organisations have elements that could effectively share certain administrative and service needs such as payroll, travel and entertainment expenses, as well as more complex functions such as accounting, legal and human resources through the shared services model. The shared services model seeks standardisation, cohesion, efficiency and expertise to these services. Shared services model aim to provide the highest value service at the lowest cost to its internal customer. (en)
- Poslední desetiletí přinesla rozsáhlé změny i do oblasti organizace veřejného sektoru Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Organizace veřejného sektoru vypozorovaly, stejně jako privátní sektor, že i v jejich organizacích a útvarech existují složky, které by mohly efektivně sdílet některé administrativní činnosti a služby, např. zpracování mzdového účetnictví, cestovních náhrad, ale i komplexnější funkce, jako je vedení účetnictví, právní poradenství a řízení lidských zdrojů prostřednictvím modelu center sdílených služeb. Sdílené služby usilují o standardizaci, provázanost, efektivitu a odbornost těchto služeb. Model sdílených služeb tak umožňuje poskytování služeb vysoké kvality za co nejnižší cenu pro svého interního zákazníka.
- Poslední desetiletí přinesla rozsáhlé změny i do oblasti organizace veřejného sektoru Spojeného království Velké Británie a Severního Irska. Organizace veřejného sektoru vypozorovaly, stejně jako privátní sektor, že i v jejich organizacích a útvarech existují složky, které by mohly efektivně sdílet některé administrativní činnosti a služby, např. zpracování mzdového účetnictví, cestovních náhrad, ale i komplexnější funkce, jako je vedení účetnictví, právní poradenství a řízení lidských zdrojů prostřednictvím modelu center sdílených služeb. Sdílené služby usilují o standardizaci, provázanost, efektivitu a odbornost těchto služeb. Model sdílených služeb tak umožňuje poskytování služeb vysoké kvality za co nejnižší cenu pro svého interního zákazníka. (cs)
|
Title
| - Sdílené služby a veřejný sektor
- SHARED SERVICES AND THE PUBLIC SECTOR (en)
- Sdílené služby a veřejný sektor (cs)
|
skos:prefLabel
| - Sdílené služby a veřejný sektor
- SHARED SERVICES AND THE PUBLIC SECTOR (en)
- Sdílené služby a veřejný sektor (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/08:00019005!RIV09-MSM-27510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/08:00019005
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ERP systems; change management; public sector; shared services model; shared services centre (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Firma a konkurenční prostředí 2008 ? sborník z mezinárodní vědecké konference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |