Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Internet si stále více upevňuje svou pozici média určeného nejen pro komunikaci, vzdělávání, zábavu, ale zejména jako součást podnikání. Využívání Internetu vede ke snižování nákladů při nákupu, umožňuje řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů, řešení logistiky a inventarizace, plánování výroby, získávání nových zákazníků a zároveň zajištění lepší péče o již existující zákazníky
- In recent days we see the Internet becoming a communication medium ever more and more for corporate entities as well. The extent to which corporate entities are connected and using the internet has been approaching its maximum. In future we can expect shifts in structure of services consumed by companies already connected to the internet and in the way these companies percieve the internet as a medium.By using the internet in their distribution process companies turn internet into a complementary distribution channel with certain advantages to its users. These advantages reach from more efficient logistics over cheaper realization of business transactions to ability to react more promptly to changed market conditions (en)
|
Title
| - The implementation period of marketing - e-business (en)
- Realizační fáze marketingu - elektronické obchodování
- Realizační fáze marketingu - elektronické obchodování (cs)
|
skos:prefLabel
| - The implementation period of marketing - e-business (en)
- Realizační fáze marketingu - elektronické obchodování
- Realizační fáze marketingu - elektronické obchodování (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27510/02:00002239!RIV/2003/MSM/275103/N
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27510/02:00002239
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Internet, e-business, B2B, B2C (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Uplatnění vybraných forem elektronického obchodování v praxi
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
|
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |