Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Výuka technických předmětů se zaměřením na konstrukci strojů vyžaduje velmi často individuální přístup k jednotlivým posluchačům, poněvadž každý řeší jiný technický problém. Na první pohled by se dalo očekávat, že z tohoto důvodu je aplikace LMS nástrojů pro výuku v technických předmětech nevhodná. Na uvedených příkladech vedení výuky pro prezenční formu studia aplikací LMS Moodle, lze ukázat i efektivnější způsoby konzultací technických problémů, než normální formou studia. Například při použití kurzů Moodlu jako deník diplomanta apod. (cs)
- The education of technical subjects with a view to construction machines requires individual approach to single students very often, because everybody solves other technical problem. At first sight would given expect, that on this reason is application LMS tools unsuitable for education in technical subjects. On introduced example education lead, for presence form study application LMS Moodle, can be show and more effective ways technical problems tutorials, than standard form study. For example at using of Moodle courses as daily of diploma work, etc .
- The education of technical subjects with a view to construction machines requires individual approach to single students very often, because everybody solves other technical problem. At first sight would given expect, that on this reason is application LMS tools unsuitable for education in technical subjects. On introduced example education lead, for presence form study application LMS Moodle, can be show and more effective ways technical problems tutorials, than standard form study. For example at using of Moodle courses as daily of diploma work, etc . (en)
|
Title
| - The LMS Moodle aplication in technical subject
- Aplikace LMS Moodle v technických předmětech (cs)
- The LMS Moodle aplication in technical subject (en)
|
skos:prefLabel
| - The LMS Moodle aplication in technical subject
- Aplikace LMS Moodle v technických předmětech (cs)
- The LMS Moodle aplication in technical subject (en)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27230/06:00015455!RIV09-MSM-27230___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27230/06:00015455
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - technical subject; LMS Moodle; solution problems (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kočí, Petr
- Konečný, Zdeněk
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |