Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - S rozvojem podzemního stavitelství a implementací Nové rakouské tunelovací metody při výstavbě důležitých dopravních staveb vzrostly i požadavky na navrhování těchto staveb.Vzhledem k dopravnímu významu tunelů není možné připouštět jakékoliv výluky nebo jiná omezení provozu. Návrh ostění proto musí být bezpečný, rovněž ekonomický a zároveň musí splňovat nejvyšší požadavky na užitné vlastnosti po celou dobu životnosti díla. Zkušenosti s dlouhodobou funkcí a skutečným namáháním jsou však ve světě různé, a proto je třeba ověřit tyto skutečnosti v naších podmínkách.
- S rozvojem podzemního stavitelství a implementací Nové rakouské tunelovací metody při výstavbě důležitých dopravních staveb vzrostly i požadavky na navrhování těchto staveb.Vzhledem k dopravnímu významu tunelů není možné připouštět jakékoliv výluky nebo jiná omezení provozu. Návrh ostění proto musí být bezpečný, rovněž ekonomický a zároveň musí splňovat nejvyšší požadavky na užitné vlastnosti po celou dobu životnosti díla. Zkušenosti s dlouhodobou funkcí a skutečným namáháním jsou však ve světě různé, a proto je třeba ověřit tyto skutečnosti v naších podmínkách. (cs)
- With the development of underground construction and implementation of New austrian tunnel method in the construction of major highway construction have increased the requirements for the design of these construction. Given the importance of traffic tunnels can not admit to any exclusions or other operational restrictions. Design of the lining must be safe, economical and also must also meet the highest standards of utility properties for the lifetime of work. Experience with long-term function and the actual stress in the world are different, and therefore it is necessary to verify these facts in our conditions. (en)
|
Title
| - Effect of cooling on the tunnel lining (en)
- Vliv ochlazení na tunelové ostění
- Vliv ochlazení na tunelové ostění (cs)
|
skos:prefLabel
| - Effect of cooling on the tunnel lining (en)
- Vliv ochlazení na tunelové ostění
- Vliv ochlazení na tunelové ostění (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61989100:27120/11:86079281!RIV12-MSM-27120___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61989100:27120/11:86079281
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - secondary linnig, tunnel, temperature loading (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Aldorf, Josef
- Ďuriš, Lukáš
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |