Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - : Cílem našeho výzkumu je ověřit aktuální podmínky pro rozvoj všech fází poznávacího procesu žáka v aritmetice prvního stupně ZŠ, zejména fáze tvorby izolovaných modelů a jejich zobecnění do modelu generického. Zajímá nás nabídka vhodných úloh v učebních materiálech, teoretické znalosti učitele a jeho praktické dovednosti úlohy používat. Práce je součástí výzkumu Katedry matematiky PdF OU, který vedeme spolu s výzkumným týmem prof. Hejného od roku 2012, a výstupem Studentské grantové soutěže 2014.
- : Cílem našeho výzkumu je ověřit aktuální podmínky pro rozvoj všech fází poznávacího procesu žáka v aritmetice prvního stupně ZŠ, zejména fáze tvorby izolovaných modelů a jejich zobecnění do modelu generického. Zajímá nás nabídka vhodných úloh v učebních materiálech, teoretické znalosti učitele a jeho praktické dovednosti úlohy používat. Práce je součástí výzkumu Katedry matematiky PdF OU, který vedeme spolu s výzkumným týmem prof. Hejného od roku 2012, a výstupem Studentské grantové soutěže 2014. (cs)
- The aim of our research is to examine current conditions for the development of all the phases of the cognitive process of pupils of first-level primary school arithmetic, with the focus on the isolated models creation phase and their generalization into generic model. We focus on the availability of suitable exercises in study aids, on the theoretical knowledge of the teacher and their practical skills in using the exercises. This work is part of a long-term research of the Department of Mathematics at the Pedagogical Faculty of University of Ostrava, carried out since 2012 together with the research team of prof. Hejný and output of the 2014 Student?s Grant Competition. (en)
|
Title
| - Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární aritmetiky
- Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární aritmetiky (cs)
- Personality of Pupils in the Teaching of Elementary Arithmetic (en)
|
skos:prefLabel
| - Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární aritmetiky
- Osobnostní pojetí žáka ve výuce elementární aritmetiky (cs)
- Personality of Pupils in the Teaching of Elementary Arithmetic (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/14:A1501CTP!RIV15-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/14:A1501CTP
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - cognitive process; isolated models; generic model; text-books for first-level primary school arithmetic; knowledge of teachers of first-level primary school arithmetic (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Pedagogický výzkum: spojnice mezi teorií a praxí, sborník abstraktů z XXII. ročníku konference České asociace pedagogického výzkumu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Váňová, Petra
- Zemanová, Renáta
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |