Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Our answer to the question in the article title is that at the beginning of the 21st century in terms of education levels there is no doubt that educators in various work positions involving pre-school education need to be enabled to receive the institutionally highest possible education. From the point of view of the belief that we should all receive training in Bachelor's degree studies in education for kindergartens and corresponding Master's degree studies by pre-school educators, we ask the following questions. In the article, we will ask these questions and attempt to answer them. (en)
- Na otázku v názvu článku na počátku 21. století odpovíme, že z hlediska stupně vzdělávání není pochyb o tom, že pedagožkám na různých pracovních pozicích v předškolní vzdělávání je potřebné umožnit institucionálně nejvyšší možné vzdělání. Z hlediska modelu, jímž bychom měli vzdělávat v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy a v navazujícím magisterském studiu pedagogiky předškolního věku, si klademe otázky. V článku tyto otázky nastolujeme a snažíme se na ně odpovědět.
- Na otázku v názvu článku na počátku 21. století odpovíme, že z hlediska stupně vzdělávání není pochyb o tom, že pedagožkám na různých pracovních pozicích v předškolní vzdělávání je potřebné umožnit institucionálně nejvyšší možné vzdělání. Z hlediska modelu, jímž bychom měli vzdělávat v bakalářském studiu učitelství pro mateřské školy a v navazujícím magisterském studiu pedagogiky předškolního věku, si klademe otázky. V článku tyto otázky nastolujeme a snažíme se na ně odpovědět. (cs)
|
Title
| - Jaké vzdělání pedagožkám v předškolním vzdělávání?
- Jaké vzdělání pedagožkám v předškolním vzdělávání? (cs)
- WHAT TRAINING SHOULD EDUCATORS RECEIVE IN PRE-SCHOOL EDUCATION? (en)
|
skos:prefLabel
| - Jaké vzdělání pedagožkám v předškolním vzdělávání?
- Jaké vzdělání pedagožkám v předškolním vzdělávání? (cs)
- WHAT TRAINING SHOULD EDUCATORS RECEIVE IN PRE-SCHOOL EDUCATION? (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/14:A1501B9I!RIV15-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/14:A1501B9I
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Kindergarten teacher; education; pre-school; educator; experience; theory. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| - Pedagogická fakulta OU Ostrava
|
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného portadenstnví IX.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |