Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Obsah publikace vychází z kritických úvah o povaze učitelství jako profese či semiprofese. Diskutována jsou vybraná teoretická východiska profesionalizace učitelství, analyzována jsou vybraná pojetí a modely profesiografie jako analýzy práce, která jsou následně detailně rozvíjena ve vztahu k vybraným aspektům a komponentám profese. Autorky soustředily pozornost k pojmům profesní hodnoty, profesní potřeby a pracovní spokojenost učitelů základní školy. Teoretická východiska jsou diskutována v kontextu metodologie a výsledků realizovaných empirických výzkumů těchto konstruktů, které autorky realizovaly v samostatných či spoluřešitelských projektech.
- Obsah publikace vychází z kritických úvah o povaze učitelství jako profese či semiprofese. Diskutována jsou vybraná teoretická východiska profesionalizace učitelství, analyzována jsou vybraná pojetí a modely profesiografie jako analýzy práce, která jsou následně detailně rozvíjena ve vztahu k vybraným aspektům a komponentám profese. Autorky soustředily pozornost k pojmům profesní hodnoty, profesní potřeby a pracovní spokojenost učitelů základní školy. Teoretická východiska jsou diskutována v kontextu metodologie a výsledků realizovaných empirických výzkumů těchto konstruktů, které autorky realizovaly v samostatných či spoluřešitelských projektech. (cs)
- The publication is based on a critical reflection on the nature of teaching as a profession or semiprofession. Discussed are selected theoretical approaches to process of professionalisation of teaching, analyzed are selected concepts and models of professiography as work analysis, which are then developed in detail in relation to selected aspects and components of the profession. The authors focused attention on the concepts like professional values, professional needs and work satisfaction of teachers of elementary school. The theoretical background is discussed in the context of the methodology and results of empirical research carried out these constructs that authors implemented as separate or cooperative projects. (en)
|
Title
| - Profesiografické otázky učitelství
- Profesiografické otázky učitelství (cs)
- Questions on Teacher Professiography (en)
|
skos:prefLabel
| - Profesiografické otázky učitelství
- Profesiografické otázky učitelství (cs)
- Questions on Teacher Professiography (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/12:A13017JJ!RIV13-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/12:A13017JJ
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teacher profession; profesiography; professional values; professional needs; work satisfaction; quality of work life (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Profesiografické otázky učitelství
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Göbelová, Taťána
- Seberová, Alena
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Pedagogická fakuklta Ostravské univerzity v Ostravě
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |