Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The study presents the selected findings of empirical reaearch on historical consciousness implemented in 2011, focused on interests of pupils, students and teachers of Czech Schools in history. In addition to geographical, chronological, thematic perspective, motivation to acquire history knowlegde was also the subject of research as a topic of discussions in families and among friends. Mixed qualitative and quantitative research was applied to gain as complex grasp of the topic as possible. (en)
- Studie prezentuje vybrané výsledky empirického šetření historického vědomí realizovaného v roce 2011, vztahující se k zájmu žáků, studentů a učitelů českých škol o historii. Vedle preference geografické, chronologické a tematické perspektivy byly předmětem zkoumání také motivace k poznávání minulosti a dějiny jako předmět rozhovorů v rodině či v kruhu přátel. Pro co nejkomplexnější uchopení tématu byl zvolen smíšený výzkumný přístup kombinující kvantitativní a kvalitativní postupy.
- Studie prezentuje vybrané výsledky empirického šetření historického vědomí realizovaného v roce 2011, vztahující se k zájmu žáků, studentů a učitelů českých škol o historii. Vedle preference geografické, chronologické a tematické perspektivy byly předmětem zkoumání také motivace k poznávání minulosti a dějiny jako předmět rozhovorů v rodině či v kruhu přátel. Pro co nejkomplexnější uchopení tématu byl zvolen smíšený výzkumný přístup kombinující kvantitativní a kvalitativní postupy. (cs)
|
Title
| - What do we find interesting in history? From empirical research on historical consciousness. (en)
- Co nás zajímá na historii? Z empirického výzkumu historického vědomí
- Co nás zajímá na historii? Z empirického výzkumu historického vědomí (cs)
|
skos:prefLabel
| - What do we find interesting in history? From empirical research on historical consciousness. (en)
- Co nás zajímá na historii? Z empirického výzkumu historického vědomí
- Co nás zajímá na historii? Z empirického výzkumu historického vědomí (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/12:A13016W5!RIV13-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/12:A13016W5
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - History didactics; empirical research; mixed design; historical consciousness; interest in history (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník prací Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, řada společenských věd
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |