Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je věnován novým pohledům na výuku literatury na základní škole. Autorka vychází z poznatků současné oborové didaktiky a klade důraz na komunikační, čtenářské, komplexní pojetí literární výchovy, které je založeno na soustavné práci s uměleckým textem, na jeho analýze a interpretaci. Stěžejní část příspěvku tvoří ukázky z připravovaných materiálů, zpracovanou přípravu pro výuku tematického celku věnovaného významnému literárnímu žánru -baladě.
- Příspěvek je věnován novým pohledům na výuku literatury na základní škole. Autorka vychází z poznatků současné oborové didaktiky a klade důraz na komunikační, čtenářské, komplexní pojetí literární výchovy, které je založeno na soustavné práci s uměleckým textem, na jeho analýze a interpretaci. Stěžejní část příspěvku tvoří ukázky z připravovaných materiálů, zpracovanou přípravu pro výuku tematického celku věnovaného významnému literárnímu žánru -baladě. (cs)
- This thesis has observed new approaches to literature instruction at an elementary school. The author proceeds from the knowledge of current special didactics, highlighting the communication, reader´s and overall perception of literature which is based on a systematic work with analysis and interpretation of artistic text. Key part of the thesis provides an illustration from materials being prepared, which is an elaborated preparation material for teaching of a thematic unit dedicated to a significant literary genre - ballade. (en)
|
Title
| - Preparation and implementation of training materials to support communications FEP training in teaching the Czech language and literature at elementary schools and secundary schools (en)
- Komunikace s uměleckým textem jako stěžejní aktivita literární výchovy
- Komunikace s uměleckým textem jako stěžejní aktivita literární výchovy (cs)
|
skos:prefLabel
| - Preparation and implementation of training materials to support communications FEP training in teaching the Czech language and literature at elementary schools and secundary schools (en)
- Komunikace s uměleckým textem jako stěžejní aktivita literární výchovy
- Komunikace s uměleckým textem jako stěžejní aktivita literární výchovy (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/11:A12011R6!RIV12-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/11:A12011R6
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Literary education; elementary school; communication; reader´s and overall perception of literature education; interpretation of an artistic text; beginning teachers; continuous pedagogic practice and for starting professional pedagogic activities; illustration from materials; ballade. (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Příprava a realizace výukových materiálů pro podporu komunikační výchovy RVP ZV ve výuce českého jazyka a literatury na základních školách a víceletých gymnáziích
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - PdF Univerzity Palackého v Olomouci
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |