Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek je shrnutím průběhu projektu pracovníků Katedry pedagogické a školní psychologie a Metodického a evaluačního centra, o.p.s., který spočíval v mapování současného stavu technického talentu a profesní orientace žáků 2. stupně ZŠ v Moravskoslezském kraji. Tohoto výzkumu se zúčastnilo 17 škol, respektive 87 tříd tj. 1638 žáků z toho 809 chlapců a 829 dívek. Byly použity čtyři diagnostické metody a to test zaměřený na mentální schopnosti, originální technika autorů s názvem Test technicko-praktického porozumění, dále test psychomotorického tempa a Test struktury zájmů (AIST-R). V současné době probíhá zpracování výsledků a interpretace výzkumných dat.
- Článek je shrnutím průběhu projektu pracovníků Katedry pedagogické a školní psychologie a Metodického a evaluačního centra, o.p.s., který spočíval v mapování současného stavu technického talentu a profesní orientace žáků 2. stupně ZŠ v Moravskoslezském kraji. Tohoto výzkumu se zúčastnilo 17 škol, respektive 87 tříd tj. 1638 žáků z toho 809 chlapců a 829 dívek. Byly použity čtyři diagnostické metody a to test zaměřený na mentální schopnosti, originální technika autorů s názvem Test technicko-praktického porozumění, dále test psychomotorického tempa a Test struktury zájmů (AIST-R). V současné době probíhá zpracování výsledků a interpretace výzkumných dat. (cs)
- The article is a summary of the Department of Pedagogical and School Psychology and the Methodical and evaluation center project that consisted of mapping of technical talent and professional orientation of pupils at the second grade of elementary schools in the Moravian region. The research covers 17 schools, 87 classes respectively. There were 1638 students tested, 809 boys and 829 girls. We use four psychodiagnostic methods: a test focused on mental abilities, an original technique that authors developed and called the Test of technically-practical understanding, a test of psychomotor skills and a questionnare of interests AIST-R. There is an ongoing process of the results analysis and interpretation of the research data. (en)
|
Title
| - Výzkum technického porozumění u žáků ZŠ
- Výzkum technického porozumění u žáků ZŠ (cs)
- Research technical understanding of elementary school pupils (en)
|
skos:prefLabel
| - Výzkum technického porozumění u žáků ZŠ
- Výzkum technického porozumění u žáků ZŠ (cs)
- Research technical understanding of elementary school pupils (en)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/09:A1000X3P!RIV10-MSM-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/09:A1000X3P
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - technical talent; technical understanding; Moravian-Silesian Region; primary school 2nd level (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Aktuální otázky pedagogiky, psychologie a výchovného poradenství V.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Mynářová, Jana
- Badošek, Radim
- Kimplová, Tereza
- BIOLEK, Marek
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ostravská univerzita v Ostravě. Pedagogická fakulta
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |