Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Cílem příspěvku je zdůraznit, že jen dobře navržená výuka (výukový program) přináší efekt dobrého naučení. Současně příspěvek ukazuje, jak dosáhnout zlepšení výuky manažerských disciplín. Autor představuje disciplínu vzdělávacích technologií, která řeší proces navrhování výuky. Soustřeďuje se na systémový přístup, který se všeobecně označuje termínem Instructional System Design (ISD). Podává stručnou charakteristiku nejznámějších modelů ISD, ukazuje na paralelu k systémovému postupu navrhování systémů. Popisuje fáze procesu navrhování, ukazuje vhodný postup od psychologických teorií učení k principům a konceptům výukových postupů. Zdůrazňuje nutnost respektování všech fází procesu návrhu výuky. Poukazuje zejména na důležitost fází analýzy, návrhu a evaluace. Principy navrhování výuky dokumentuje na historickém vývoji disciplíny a základních milnících daných behavioristickými a konstruktivistickými přístupy. Uváděná pedagogická díla tvoří fundament porozumění problematice i způsobů jejího řešení.
- Cílem příspěvku je zdůraznit, že jen dobře navržená výuka (výukový program) přináší efekt dobrého naučení. Současně příspěvek ukazuje, jak dosáhnout zlepšení výuky manažerských disciplín. Autor představuje disciplínu vzdělávacích technologií, která řeší proces navrhování výuky. Soustřeďuje se na systémový přístup, který se všeobecně označuje termínem Instructional System Design (ISD). Podává stručnou charakteristiku nejznámějších modelů ISD, ukazuje na paralelu k systémovému postupu navrhování systémů. Popisuje fáze procesu navrhování, ukazuje vhodný postup od psychologických teorií učení k principům a konceptům výukových postupů. Zdůrazňuje nutnost respektování všech fází procesu návrhu výuky. Poukazuje zejména na důležitost fází analýzy, návrhu a evaluace. Principy navrhování výuky dokumentuje na historickém vývoji disciplíny a základních milnících daných behavioristickými a konstruktivistickými přístupy. Uváděná pedagogická díla tvoří fundament porozumění problematice i způsobů jejího řešení. (cs)
- The aim of the paper is to underline that only well designed instruction can cause effective learning. At the same time the paper specifies how to get better manager education. Educational Technology is introduced. Instructional System Design as a model of system approach is specified. (en)
|
Title
| - Instructional System Design (en)
- Systémový návrh výuky
- Systémový návrh výuky (cs)
|
skos:prefLabel
| - Instructional System Design (en)
- Systémový návrh výuky
- Systémový návrh výuky (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/04:A10009UD!RIV10-GA0-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/04:A10009UD
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Education; Instructional System Design; instructional model; stages of design; instructional concepts; ffectivness; e/learning (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Čtvrtá mezinárodní pracovní konference
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |