Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The aim of the topic is reminding, that e-learning is more about pedagogy than about information technology. The goal of the e-learning is to teach students in a better and easier way. The present stay of e-learning is documented by a reader call: A reader whose organization is looking into implementing e-learning is having a %22difficult time%22 finding %22engaging e-learning%22 to evaluate. %22Most of the lessons we have seen are like turning pages in a book with a few questions disbursed along the way,%22 says the reader. %22The old Control Data Plato System lessons from the 60s and 70s were more interesting.%22 This is also a reason why the project exists and why it deals with resources of e-learning. (en)
- Snahou příspěvku je připomenout, že e-learning je mnohem více o pedagogice než o informačních technologiích, že cílem e-learningu je naučit žáky lépe a snadněji. Viz příspěvek z roku 2002. I když naše konference je vymezena jako řada pojednání o již standardních problémech nasazování e-learningu připomínáme současný stav, a to nejlépe výkřikem z praktického života (viz článek). Podotýkáme, že výkřik je z roku 2003 a z USA. Možná, že u nás máme uvedený stav za sebou. Nicméně autoři příspěvku a někteří jejich kolegové si nic takového nemyslí a i to je důvodem jejich společného úsilí na řešení projektu, jehož pracovní název je ?Od programovaného učení k e-learningu:? Oficiální název je ?Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu?.
- Snahou příspěvku je připomenout, že e-learning je mnohem více o pedagogice než o informačních technologiích, že cílem e-learningu je naučit žáky lépe a snadněji. Viz příspěvek z roku 2002. I když naše konference je vymezena jako řada pojednání o již standardních problémech nasazování e-learningu připomínáme současný stav, a to nejlépe výkřikem z praktického života (viz článek). Podotýkáme, že výkřik je z roku 2003 a z USA. Možná, že u nás máme uvedený stav za sebou. Nicméně autoři příspěvku a někteří jejich kolegové si nic takového nemyslí a i to je důvodem jejich společného úsilí na řešení projektu, jehož pracovní název je ?Od programovaného učení k e-learningu:? Oficiální název je ?Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu?. (cs)
|
Title
| - Project From the programmed learning to e-learning (en)
- Projekt Od programovaného učení k e-learningu
- Projekt Od programovaného učení k e-learningu (cs)
|
skos:prefLabel
| - Project From the programmed learning to e-learning (en)
- Projekt Od programovaného učení k e-learningu
- Projekt Od programovaného učení k e-learningu (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61988987:17450/04:A100095L!RIV10-GA0-17450___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61988987:17450/04:A100095L
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Education; e-learning; programmed learning; educational informatics; technology based training; evaluation; course model (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - E-learning v České a Slovenské republice: Stav a perspektivy.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - České vysoké učení technické v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |