About: Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Lokomotiva 719.7 je určena pro středně těžkou traťovou a posunovací službu na tratích o rozchodu 1435 mm při rychlosti do 80 km/h. Hnací agregát tvoří spalovací motor Caterpillar C 15 s trakčním alternátorem Siemens 1FC2 401. Přenos výkonu AC/AC s napěťovým střídačem, výkonovými prvky IGBT a třífázovými asynchronními trakčními motorry 1084C. Regulace přenosu výkonu je elektricky řízena s přihlédnutím k okamžitým adhezním úpodmínkám. Lokomotiva umožňuje díky stavebnicovému řešení realizaci s AC/DC nebo AC/AC přenosem výkonu v rozmezí cca 400 až 600 kW a s hmotností na nápravu mezi 18 až 22 tunami při použití řady společných dílů.
  • Lokomotiva 719.7 je určena pro středně těžkou traťovou a posunovací službu na tratích o rozchodu 1435 mm při rychlosti do 80 km/h. Hnací agregát tvoří spalovací motor Caterpillar C 15 s trakčním alternátorem Siemens 1FC2 401. Přenos výkonu AC/AC s napěťovým střídačem, výkonovými prvky IGBT a třífázovými asynchronními trakčními motorry 1084C. Regulace přenosu výkonu je elektricky řízena s přihlédnutím k okamžitým adhezním úpodmínkám. Lokomotiva umožňuje díky stavebnicovému řešení realizaci s AC/DC nebo AC/AC přenosem výkonu v rozmezí cca 400 až 600 kW a s hmotností na nápravu mezi 18 až 22 tunami při použití řady společných dílů. (cs)
  • The 719.7 locomotive is designed for medium-heavy shunting and track service on railwais of 1435 mm gauge, at speeds up to 80 km/h. The locomotive is fitted with Caterpillar C 15 engine with Siemens 1 FC2 401 traction alternator, AC/AC power transmission with voltage inverter, IGBT power elements and TAM 1084C 3-phase asynchronous traction motors. Power transmission is controlled electronically, considering the actual adhesion conditions. The modular system allows to chose between AC/DC and AC/AC variants of power transmission, whithin the approx. range from 400 to 600 kW. The admissible weight per axle is 18 to 22 tons, using many common parts and components. (en)
Title
  • Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv. (cs)
  • Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv.
  • Research and development of module two-axled diesel-eletric locomotive. (en)
skos:prefLabel
  • Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv. (cs)
  • Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv.
  • Research and development of module two-axled diesel-eletric locomotive. (en)
skos:notation
  • RIV/61672131:_____/08:#0000003!RIV09-MPO-61672131
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FI-IM3/069)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...onomickeParametry
  • Tržby 200 000 Kč, Zisk 20 000 Kč, Export 100 000 Kč
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 405111
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61672131:_____/08:#0000003
http://linked.open...terniIdentifikace
  • Lokomotiva řady 719.701
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open...vai/riv/kategorie
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • research and development; dieseleletric locomotive; module solution; expansion of export activity; cooperation with university; functional sample; verification of sample (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [07BB750BB44C]
http://linked.open...okalizaceVysledku
  • Železniční doprava
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...echnickeParametry
  • Provedení lokomotivy 1435 - B'o-403 kW, spalovací motor Caterpillar C9, přenos výkonu AC/AC, najvyšší provozní rychlost 80 km/h, jmenovitá hmotnost 40 000 kg, maximální tažná síla 100 kN, nejmenší poloměr oblouku 80 m
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Nováček, Jiří
  • Doleček, Martin
  • Bulička, Ing., Bedřich
  • Matys, Ing., Pavel
  • Murčo, Ing., Jiří
  • Skála, Ing., Bohumil
  • Sláčal, Ing., Radovan
  • Staněk, Ing., Petr
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software