Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Lokomotiva 719.7 je určena pro středně těžkou traťovou a posunovací službu na tratích o rozchodu 1435 mm při rychlosti do 80 km/h. Hnací agregát tvoří spalovací motor Caterpillar C 15 s trakčním alternátorem Siemens 1FC2 401. Přenos výkonu AC/AC s napěťovým střídačem, výkonovými prvky IGBT a třífázovými asynchronními trakčními motorry 1084C. Regulace přenosu výkonu je elektricky řízena s přihlédnutím k okamžitým adhezním úpodmínkám. Lokomotiva umožňuje díky stavebnicovému řešení realizaci s AC/DC nebo AC/AC přenosem výkonu v rozmezí cca 400 až 600 kW a s hmotností na nápravu mezi 18 až 22 tunami při použití řady společných dílů.
- Lokomotiva 719.7 je určena pro středně těžkou traťovou a posunovací službu na tratích o rozchodu 1435 mm při rychlosti do 80 km/h. Hnací agregát tvoří spalovací motor Caterpillar C 15 s trakčním alternátorem Siemens 1FC2 401. Přenos výkonu AC/AC s napěťovým střídačem, výkonovými prvky IGBT a třífázovými asynchronními trakčními motorry 1084C. Regulace přenosu výkonu je elektricky řízena s přihlédnutím k okamžitým adhezním úpodmínkám. Lokomotiva umožňuje díky stavebnicovému řešení realizaci s AC/DC nebo AC/AC přenosem výkonu v rozmezí cca 400 až 600 kW a s hmotností na nápravu mezi 18 až 22 tunami při použití řady společných dílů. (cs)
- The 719.7 locomotive is designed for medium-heavy shunting and track service on railwais of 1435 mm gauge, at speeds up to 80 km/h. The locomotive is fitted with Caterpillar C 15 engine with Siemens 1 FC2 401 traction alternator, AC/AC power transmission with voltage inverter, IGBT power elements and TAM 1084C 3-phase asynchronous traction motors. Power transmission is controlled electronically, considering the actual adhesion conditions. The modular system allows to chose between AC/DC and AC/AC variants of power transmission, whithin the approx. range from 400 to 600 kW. The admissible weight per axle is 18 to 22 tons, using many common parts and components. (en)
|
Title
| - Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv. (cs)
- Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv.
- Research and development of module two-axled diesel-eletric locomotive. (en)
|
skos:prefLabel
| - Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv. (cs)
- Výzkum a vývoj modulových dvounápravových dieselelektrických lokomotiv.
- Research and development of module two-axled diesel-eletric locomotive. (en)
|
skos:notation
| - RIV/61672131:_____/08:#0000003!RIV09-MPO-61672131
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| - Skála, Ing., Bohumil
- Matys, Ing., Pavel
- Nováček, Jiří
- Murčo, Ing., Jiří
- Sláčal, Ing., Radovan
- Staněk, Ing., Petr
- Doleček, Martin
|
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Tržby 200 000 Kč, Zisk 20 000 Kč, Export 100 000 Kč
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61672131:_____/08:#0000003
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - research and development; dieseleletric locomotive; module solution; expansion of export activity; cooperation with university; functional sample; verification of sample (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Provedení lokomotivy 1435 - B'o-403 kW, spalovací motor Caterpillar C9, přenos výkonu AC/AC, najvyšší provozní rychlost 80 km/h, jmenovitá hmotnost 40 000 kg, maximální tažná síla 100 kN, nejmenší poloměr oblouku 80 m
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Nováček, Jiří
- Doleček, Martin
- Bulička, Ing., Bedřich
- Matys, Ing., Pavel
- Murčo, Ing., Jiří
- Skála, Ing., Bohumil
- Sláčal, Ing., Radovan
- Staněk, Ing., Petr
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |