Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Galerie TIC, Brno 2012 www.galerie-tic.cz, Selection, Martin Mazanec, 2012, Edice PAF, ISBN 978-80-87662-03-8 Publikace k ročnímu výstavnímu cyklu neobsahuje pouze dokumentaci šesti výstav, která je soustředěna do první kapitoly nazvané Rekonstrukce křehkého kina, ale i dvě další části, jež formou tematických studií a rozhovorů rozšiřují možnosti intepretace celého pojetí „křehkosti“ kin v galerijním provozu. Kapitola Mezi neviditelným a vratkým kinem obsahuje dva texty a přímo v názvu odkazuje k dvojici realizací – k návrhu a stavbě interiéru Neviditelného kina (1970), akcentujícího totální tmu a individuální pohled diváka, na kterém spolupracoval Peter Kubelka společně s Raymondem Abrahamem, a na druhé straně submisivní instalaci Vratkého kina (2011) Filipa Cenka. V centru pozornosti překladového textu „Postkinematografie?“ Filmy, muzea, mutace německého teoretika Volkera Pantenburga je období let 2006 a 2007 s dvojicí událostí - pařížskou výstavou Le mouvement des Images a kasselskou documenta 12 - které se zásadněji v kurátorském pojetí vyjádřovaly k možnému konfliktu ve vystavovaní filmů a videí. Text Mizanscéna kin naopak rozkrývá možnosti konstrukce stop kina ve výstavním prostředí a uměleckých dílech na příkladech realizací po roce 2000. Třetí část publikace Rozhovory o galeriích a kinech sestává z dvojice rozhovorů s umělci Martinem Arnoldem a Douglasem Gordonem, kteří soustavně pracují s přenosem filmového prostředí do galerií nebo opačným směrem prostupují galerijní projekty do kinosálů.
- Galerie TIC, Brno 2012 www.galerie-tic.cz, Selection, Martin Mazanec, 2012, Edice PAF, ISBN 978-80-87662-03-8 Publikace k ročnímu výstavnímu cyklu neobsahuje pouze dokumentaci šesti výstav, která je soustředěna do první kapitoly nazvané Rekonstrukce křehkého kina, ale i dvě další části, jež formou tematických studií a rozhovorů rozšiřují možnosti intepretace celého pojetí „křehkosti“ kin v galerijním provozu. Kapitola Mezi neviditelným a vratkým kinem obsahuje dva texty a přímo v názvu odkazuje k dvojici realizací – k návrhu a stavbě interiéru Neviditelného kina (1970), akcentujícího totální tmu a individuální pohled diváka, na kterém spolupracoval Peter Kubelka společně s Raymondem Abrahamem, a na druhé straně submisivní instalaci Vratkého kina (2011) Filipa Cenka. V centru pozornosti překladového textu „Postkinematografie?“ Filmy, muzea, mutace německého teoretika Volkera Pantenburga je období let 2006 a 2007 s dvojicí událostí - pařížskou výstavou Le mouvement des Images a kasselskou documenta 12 - které se zásadněji v kurátorském pojetí vyjádřovaly k možnému konfliktu ve vystavovaní filmů a videí. Text Mizanscéna kin naopak rozkrývá možnosti konstrukce stop kina ve výstavním prostředí a uměleckých dílech na příkladech realizací po roce 2000. Třetí část publikace Rozhovory o galeriích a kinech sestává z dvojice rozhovorů s umělci Martinem Arnoldem a Douglasem Gordonem, kteří soustavně pracují s přenosem filmového prostředí do galerií nebo opačným směrem prostupují galerijní projekty do kinosálů. (cs)
- Galerie TIC, Brno 2012 www.galerie-tic.cz Selection, Martin Mazanec, 2012, Edice PAF, ISBN 978-80-87662-03-8 Publication %22Fragile Cinema%22 contains documentation of six exhibitions and two other parts of the publication extend the capabilities of the concept of %22fragility%22 of cinema in the gallery operation. The text by mede theorist Volker Pantenburg %22Postkinematografie?%22 Movies, museums, mutations analyzes the curatorial concept expressed in the potential conflict during the exhibiting process of films and videos in galleries and cinemas. Text Mise en scène of cinemasreveals the design possibilities in the exhibition environment and works of art. The third part of the book talks about art galleries and theaters consists of a pair of interviews with artists Martin Arnold and Douglas Gordon, whose work is constantly based on the transfer of the film environment into galleries or in the opposite direction permeate gallery projects into cinema. (en)
|
Title
| - Fragile Cinema (en)
- Křehké kino
- Křehké kino (cs)
|
skos:prefLabel
| - Fragile Cinema (en)
- Křehké kino
- Křehké kino (cs)
|
skos:notation
| - RIV/61384984:51310/12:#0000112!RIV13-MSM-51310___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/61384984:51310/12:#0000112
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - cinema; black box; white cube; contemporary art (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |