About: Shody a odlišnosti v pojetí reflektivního psaní v pedagogice a v disciplíně Dialogického jednání s vnitřním partnerem     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • The ability to reflect own activity becomes a part of the education of pedagogues. Systematic reflective writing is considered as a one of the most important methods in this development. It is also a part of Dialogical Acting. But it is exclusively free reflection, not structured in advance; and the theme or a circle of questions does not determine it. It is close to diaristic reflection as it is used in education of pedagogues which aim is the development of an intrapersonal intelligence. The contribution is focused on correspondences and differences between conceptions of reflective writing in pedagogy (constructive learning, RWCT, or Core reflection) and Dialogical Acting. The correspondences are primarily thematic. However the determination of the theme is related to the structure. Student’s personal composing refers to other personal features and it can deepen and develop the intrapersonal intelligence on the higher level. (en)
  • Součástí vzdělávání pedagogů a jejich následného profesního rozvoje se dnes stává schopnost reflektovat vlastní činnost a jednání. Systematické reflektivní psaní je považováno za jednu z nejpodstatnějších metod v tomto rozvoji. Součástí studia disciplíny Dialogické jednání je rovněž písemná reflexe. Jedná se však výhradně o reflexi volnou, předem nestrukturovanou, která předem není určena ani tématem, ani okruhem otázek. Je blízká deníkové reflexi v současném vzdělávacím procesu pedagogů. Příspěvek se zaměří na shody a rozdíly mezi pojetím reflektivního psaní v pedagogice (konstruktivní pojetí učení, RWCT, Core reflection) a v disciplíně Dialogické jednání. Shody u všech typů reflexí jsou předně tématické. Předurčení či nepředurčení tématu reflexe má vztah k její struktuře. Pohyb k osobní strukturaci textu u volné reflexe poukazuje k dalším osobitým rysům studenta a může prohloubit sebereflexi.
  • Součástí vzdělávání pedagogů a jejich následného profesního rozvoje se dnes stává schopnost reflektovat vlastní činnost a jednání. Systematické reflektivní psaní je považováno za jednu z nejpodstatnějších metod v tomto rozvoji. Součástí studia disciplíny Dialogické jednání je rovněž písemná reflexe. Jedná se však výhradně o reflexi volnou, předem nestrukturovanou, která předem není určena ani tématem, ani okruhem otázek. Je blízká deníkové reflexi v současném vzdělávacím procesu pedagogů. Příspěvek se zaměří na shody a rozdíly mezi pojetím reflektivního psaní v pedagogice (konstruktivní pojetí učení, RWCT, Core reflection) a v disciplíně Dialogické jednání. Shody u všech typů reflexí jsou předně tématické. Předurčení či nepředurčení tématu reflexe má vztah k její struktuře. Pohyb k osobní strukturaci textu u volné reflexe poukazuje k dalším osobitým rysům studenta a může prohloubit sebereflexi. (cs)
Title
  • Shody a odlišnosti v pojetí reflektivního psaní v pedagogice a v disciplíně Dialogického jednání s vnitřním partnerem
  • Shody a odlišnosti v pojetí reflektivního psaní v pedagogice a v disciplíně Dialogického jednání s vnitřním partnerem (cs)
  • Correspondences and Differences between Conceptions of Reflective Writing in Pedagogy and the Discipline Dialogical Acting with the Inner Partner (en)
skos:prefLabel
  • Shody a odlišnosti v pojetí reflektivního psaní v pedagogice a v disciplíně Dialogického jednání s vnitřním partnerem
  • Shody a odlišnosti v pojetí reflektivního psaní v pedagogice a v disciplíně Dialogického jednání s vnitřním partnerem (cs)
  • Correspondences and Differences between Conceptions of Reflective Writing in Pedagogy and the Discipline Dialogical Acting with the Inner Partner (en)
skos:notation
  • RIV/61384984:51210/11:#0000491!RIV12-AV0-51210___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(IAA701840901)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 229140
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/61384984:51210/11:#0000491
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • reflective writing; pedagogy; intrapersonal development (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [66B0453521F7]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Olomouc
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Olomouc
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku X.
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Musilová, Martina
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita Palackého v Olomouci
https://schema.org/isbn
  • 978-80-244-2906-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 51210
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 80 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software