About: Marketingový pohled na výsledky výzkumu vnímání lesů a lesnictví     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Veřejné mínění a společenská poptávka má silný vliv na lesnictví. V článku se analyzují výsledky celoevropského výzkumu vnímání lesů a lesnictví v ČR a srovnávají se s výsledky v sousedních státech. Negativní výsledky v této oblasti dosažené v ČR se podrobně analyzují i z marketingového hlediska. V závěrečné části jsou navrženy marketingové aktivity, které umožní vyhnout se opakování opakování systematických chyb v komunikaci lesnického sektoru a jak lze vylepšit image českého lesnictví s využitím marketingových principů a procedur.
  • Veřejné mínění a společenská poptávka má silný vliv na lesnictví. V článku se analyzují výsledky celoevropského výzkumu vnímání lesů a lesnictví v ČR a srovnávají se s výsledky v sousedních státech. Negativní výsledky v této oblasti dosažené v ČR se podrobně analyzují i z marketingového hlediska. V závěrečné části jsou navrženy marketingové aktivity, které umožní vyhnout se opakování opakování systematických chyb v komunikaci lesnického sektoru a jak lze vylepšit image českého lesnictví s využitím marketingových principů a procedur. (cs)
  • Public opinion and social demands have a strong effect both on forestry and the forestry industry. Results of the public opinion survey of forestry and especially the relevant results of public perception on forests and forestry in the Czech Republic are analysed and compared with results in its neighbouring states. The reasons for very negative results in the Czech Republic are revealed and analysed from a marketing perspective. The final part suggests that new marketing initiatives are introduced in order to avoid more systematic errors in the future of forest communication with the general public, and how the image of Czech forestry can be improved by using marketing principles and procedures. (en)
Title
  • Marketingový pohled na výsledky výzkumu vnímání lesů a lesnictví
  • Marketingový pohled na výsledky výzkumu vnímání lesů a lesnictví (cs)
  • The Results of Forestry Public Opinion Survey from a Marketing Point of View. (en)
skos:prefLabel
  • Marketingový pohled na výsledky výzkumu vnímání lesů a lesnictví
  • Marketingový pohled na výsledky výzkumu vnímání lesů a lesnictví (cs)
  • The Results of Forestry Public Opinion Survey from a Marketing Point of View. (en)
skos:notation
  • RIV/60460709:41320/10:49955!RIV11-MSM-41320___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • Speciál
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 269719
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60460709:41320/10:49955
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Public Perceptions of Forests and Forestry, communication with public, marketing, public opinion survey (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [460638903378]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Zprávy lesnického výzkumu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 2010
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Riedl, Marcel
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
  • 0
issn
  • 0322-9688
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 41320
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 85 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software