Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek hodnotí, jaké spotřebitelské preference mají domácí spotřebitelé při nákupu a spotřebě ve vztahu k vybraným odrůdám vína Chardonnay, Sauvignon a Rulandské šedé. Spotřebitelé jsou ovlivněni informacemi a osobními zkušenostmi ze svého života, ze studia, ze sdělovacích prostředků či od známých. Významným faktorem výběru spotřebitele je etiketa a také samotná láhev vína. Provedené pilotní šetření ukázalo, že preference spotřebitelů se mění z prvního dojmu z produktu v závislosti na osobní zkušenosti s produktem, tj. po degustaci. Ta může být významným faktorem k ovlivnění preferencí spotřebitelů vybraných odrůd vína. Výsledky je možné využít například prodejci révového vína v rámci jejich marketingového mixu.
- Příspěvek hodnotí, jaké spotřebitelské preference mají domácí spotřebitelé při nákupu a spotřebě ve vztahu k vybraným odrůdám vína Chardonnay, Sauvignon a Rulandské šedé. Spotřebitelé jsou ovlivněni informacemi a osobními zkušenostmi ze svého života, ze studia, ze sdělovacích prostředků či od známých. Významným faktorem výběru spotřebitele je etiketa a také samotná láhev vína. Provedené pilotní šetření ukázalo, že preference spotřebitelů se mění z prvního dojmu z produktu v závislosti na osobní zkušenosti s produktem, tj. po degustaci. Ta může být významným faktorem k ovlivnění preferencí spotřebitelů vybraných odrůd vína. Výsledky je možné využít například prodejci révového vína v rámci jejich marketingového mixu. (cs)
- The paper evaluates consumer preferences of domestic consumers in the purchase and consumption in relation to the selected varieties of Chardonnay, Sauvignon and Pinot Gris. Consumers are influenced by the given infor-mation and personal experience from their life, studies, from the media or from friends. An important factor in consumer choices is also the label and the bottle of the wine itself. A pilot survey showed that consumer preferen-ces are changing from the first impression of a product based on personal experience with the product, i.e. after tasting. This may be an important factor which will influence the consumer's preferences when selecting the varieties of wine. The results can be used, for example, by grape wine retailers in their marketing mix. (en)
|
Title
| - Statistická analýza smyslového hodnocení spotřebitelů vybraných odrůd bílého vína
- Statistická analýza smyslového hodnocení spotřebitelů vybraných odrůd bílého vína (cs)
- Statistical analysis of consumer sensory evaluation of selected varieties of white wine (en)
|
skos:prefLabel
| - Statistická analýza smyslového hodnocení spotřebitelů vybraných odrůd bílého vína
- Statistická analýza smyslového hodnocení spotřebitelů vybraných odrůd bílého vína (cs)
- Statistical analysis of consumer sensory evaluation of selected varieties of white wine (en)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/14:66492!RIV15-MSM-41110___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/14:66492
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Analysis, consumer preferences, sensory evaluation, wine (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kovářová, Kateřina
- Novotná, Zuzana
- Borák, Jan
|
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |