Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The most common cheese is eidam in the Czech Republic. However production has struggled, due mostly to the cheaper imports. The purpose of this study was to determine “What teenagers think about buying domestic cheeses?” The result of survey (with 797 teenagers) shows, that they want to support domestic business as well as having the access to buy domestic varieties of cheeses. In order to have long-term stability and sustainability on the market it is necessary for farmers and producers to be in closer contact concerning the local market and its requirement. Education and marketing on the local level are necessary in order to sustain the environment and live style in the area. (en)
- Eidam je patrně nejoblíbenějším sýrem, bohužel z trhu zmizela tuzemská výroba a byla nahrazena dovozem, často levnějším. Nato jak tuto situaci vnímají mladí lidé, byl zaměřen průzkum trhu, který se uskutečnil mezi českými spotřebiteli. V průzkumu bylo osloveno 797 vysokoškoláků, kteří přistoupili k dotazování velmi pozitivním přístupem ve snaze podpořit tuzemské výrobce. Současně je nutné vyhledat cestu, jak finančně ohodnotit značkové výrobky tuzemské provenience a zlepšit příjmy i zemědělcům na místním trhu.
- Eidam je patrně nejoblíbenějším sýrem, bohužel z trhu zmizela tuzemská výroba a byla nahrazena dovozem, často levnějším. Nato jak tuto situaci vnímají mladí lidé, byl zaměřen průzkum trhu, který se uskutečnil mezi českými spotřebiteli. V průzkumu bylo osloveno 797 vysokoškoláků, kteří přistoupili k dotazování velmi pozitivním přístupem ve snaze podpořit tuzemské výrobce. Současně je nutné vyhledat cestu, jak finančně ohodnotit značkové výrobky tuzemské provenience a zlepšit příjmy i zemědělcům na místním trhu. (cs)
|
Title
| - Jak vnímá mladá generace prodej tuzemských sýrů
- Jak vnímá mladá generace prodej tuzemských sýrů (cs)
- What teenagers think about buying domestic cheese? (en)
|
skos:prefLabel
| - Jak vnímá mladá generace prodej tuzemských sýrů
- Jak vnímá mladá generace prodej tuzemských sýrů (cs)
- What teenagers think about buying domestic cheese? (en)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/12:55638!RIV13-MSM-41110___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/12:55638
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - teenagers, marketing, cheeses (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mlékařské listy - Zpravodaj
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |