About: Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V současném terciárním vzdělávání je patrný přechod k výuce s důrazem na studenty a s vyšším podílem samostudia za použití moderních ICT prostředků a e-leraningu. Cílem článku je analyzovat efekty v nově akreditovaném kurzu Informační a komunikační technologie pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programů na Provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze. Bylo analyzováno 760 výsledků zkoušek a byla stanovena nulová hypotéza H0: zkouškové výsledky studentů s výukou 2/1 kontaktních hodin a s podporou video tutoriálů se neliší od výsledků studentů s výukou 2/2 výukových hodin a bez video tutoriálů. Nulová hypotéza nebyla zamítnuta na 0,05 hladině významnosti. I když nedošlo k významnému poklesu úspěšnosti, nelze prohlásit, že použití multimediálních e-learningových materiálů plně nahrazuje pokles kontaktních hodin mezi studenty a učiteli. On-line studijní materiály jsou v článku podrobněji popsány s důrazem na video tutoriály a podporu samostudia.
  • V současném terciárním vzdělávání je patrný přechod k výuce s důrazem na studenty a s vyšším podílem samostudia za použití moderních ICT prostředků a e-leraningu. Cílem článku je analyzovat efekty v nově akreditovaném kurzu Informační a komunikační technologie pro studenty prvního ročníku bakalářských studijních programů na Provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze. Bylo analyzováno 760 výsledků zkoušek a byla stanovena nulová hypotéza H0: zkouškové výsledky studentů s výukou 2/1 kontaktních hodin a s podporou video tutoriálů se neliší od výsledků studentů s výukou 2/2 výukových hodin a bez video tutoriálů. Nulová hypotéza nebyla zamítnuta na 0,05 hladině významnosti. I když nedošlo k významnému poklesu úspěšnosti, nelze prohlásit, že použití multimediálních e-learningových materiálů plně nahrazuje pokles kontaktních hodin mezi studenty a učiteli. On-line studijní materiály jsou v článku podrobněji popsány s důrazem na video tutoriály a podporu samostudia. (en)
Title
  • Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie
  • Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie (en)
skos:prefLabel
  • Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie
  • Efekty využití multimediálních studijních materiálů na zkouškové výsledky studentů v předmětu Informační a komunikační technologie (en)
skos:notation
  • RIV/60460709:41110/12:54811!RIV13-MSM-41110___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 132897
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60460709:41110/12:54811
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • ICT course, multimedia, study material, video tutorial, undergraduate, curriculum. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [CB4992DF22F1]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Prague
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Prague
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • EFFICIENCY AND RESPONSIBILITY IN EDUCATION 2012
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Vaněk, Jiří
  • Ulman, Miloš
  • Vasilenko, Alexandr
  • Očenášek, Vladimír
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open...ain/vavai/riv/wos
  • 000310175100064
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Czech University of Life Sciences Prague, Dept. of Systems Engineering
https://schema.org/isbn
  • 978-80-213-2289-9
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 41110
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software