Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper is focused on analyze of beers brands in the Czech market. There are five main classes of beer brands – global brands, whole state brands for lower segment, regional brands, local brands and restaurant microbreweries. For analyse are used strategic portfolio and the method of comparison. The contribution arose in frame of solution of an institutional research intention MSM 6046070906 %22Economics of resources of Czech agriculture and their efficient use in frame of multifunctional agri-food systems%22 and internal grant of faculty 200711140020 %22Microbreweries and Industrial Breweries in the Contex of Regional Development%22. (en)
- Tento příspěvek je na zeměřen na analýzu pivních značek na českém trhu. Značky jsou rozděleny do pěti základních skupin – globání začky, celonárodní značky pro nižší segment, regionální značky, lokální značky a restaurační minipivovary. Pro analýzu jsou použity strategické mapy a metoda komparace. Poznatky prezentované v článku jsou výsledkem řešení výzkumného záměru MŠM 6046070906 „Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů“ a IGA 200711140020 „Minipivovary a průmyslové pivovary v souvislostech regionálního rozvoje“.
- Tento příspěvek je na zeměřen na analýzu pivních značek na českém trhu. Značky jsou rozděleny do pěti základních skupin – globání začky, celonárodní značky pro nižší segment, regionální značky, lokální značky a restaurační minipivovary. Pro analýzu jsou použity strategické mapy a metoda komparace. Poznatky prezentované v článku jsou výsledkem řešení výzkumného záměru MŠM 6046070906 „Ekonomika zdrojů českého zemědělství a jejich efektivní využívání v rámci multifunkčních zemědělskopotravinářských systémů“ a IGA 200711140020 „Minipivovary a průmyslové pivovary v souvislostech regionálního rozvoje“. (cs)
|
Title
| - ZMĚNA V POSTAVENÍ ZNAČEK NA ČESKÉM TRHU S PIVEM V LETECH 1998 – 2006
- ZMĚNA V POSTAVENÍ ZNAČEK NA ČESKÉM TRHU S PIVEM V LETECH 1998 – 2006 (cs)
- THE CHANGE OF BRANDS POSITONS IN THE CZECH BEER MARKED IN THE PERIOD OF 1998 - 2006 (en)
|
skos:prefLabel
| - ZMĚNA V POSTAVENÍ ZNAČEK NA ČESKÉM TRHU S PIVEM V LETECH 1998 – 2006
- ZMĚNA V POSTAVENÍ ZNAČEK NA ČESKÉM TRHU S PIVEM V LETECH 1998 – 2006 (cs)
- THE CHANGE OF BRANDS POSITONS IN THE CZECH BEER MARKED IN THE PERIOD OF 1998 - 2006 (en)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/07:22948!RIV08-MSM-41110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/07:22948
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Strategic Portfolio, Beer Brands, Microbreweries, Market Segment (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mladá Veda 2007: Zborník abstaktov vedeckých prác
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Maier, Tomáš
- Pánek, Pavel
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre. Fakulta ekonomiky a manažmentu
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |