Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Každý objekt je vybaven potřebou být informován. Informační potřeba vyplývá z nerovnováhy mezi informačními potenciály zúčastněných objektů komunikace. Řídící komunikace považuje za informace pouze takové, které snižují entropii u příjemce. Tomuto požadavku je třeba podřizovat nároky na kvalitu komunikace. Jejími hlavními znaky jsou přímost, respekt, společná zodpovědnost a cílovost. Těchto požadavků lze dosáhnou osvojením si hlavních komunikačních dovedností. Důležitým aspektem pro efektivní fungování organizací nové kvality je akceptování nezbytnosti učení se jejich členů a jejich schopnost vzájemného sdělování explicitních i implicitních znalostí.
- Každý objekt je vybaven potřebou být informován. Informační potřeba vyplývá z nerovnováhy mezi informačními potenciály zúčastněných objektů komunikace. Řídící komunikace považuje za informace pouze takové, které snižují entropii u příjemce. Tomuto požadavku je třeba podřizovat nároky na kvalitu komunikace. Jejími hlavními znaky jsou přímost, respekt, společná zodpovědnost a cílovost. Těchto požadavků lze dosáhnou osvojením si hlavních komunikačních dovedností. Důležitým aspektem pro efektivní fungování organizací nové kvality je akceptování nezbytnosti učení se jejich členů a jejich schopnost vzájemného sdělování explicitních i implicitních znalostí. (cs)
- Each object is equipped by the need to be informed. Information need results from the inequality among the informational potentials of the involved communicational objects. Management communication regards only that kind of information that lowers the entropy by the receiver. Demands on quality of the information need to be subordinated to this requirement. The main characteristics of the quality information are directness, respect, common responsibility and its aim. These requirements could be reached by adopting the main communicational skills. The very important aspect for an effective function of the new quality organizations is accepting the importance of learning by its members and their ability to share their explicit and implicit knowledge. (en)
|
Title
| - Význam komunikace pro proces učení
- Význam komunikace pro proces učení (cs)
- The imortance of communication in the learning process. (en)
|
skos:prefLabel
| - Význam komunikace pro proces učení
- Význam komunikace pro proces učení (cs)
- The imortance of communication in the learning process. (en)
|
skos:notation
| - RIV/60460709:41110/06:18903!RIV07-MSM-41110___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60460709:41110/06:18903
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Information, communication, information need, communicational skills, learning, knowledge organization (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Firmy a konkureční prostředí 2007
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |