About: INTEGRATED COMPANY´S COMMUNICATION     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Je nesporné, že efektivní podniková komunikace je hlavní hnací silou podnikových změn, ale také důležitý marketingový nástroj. Výsledky terénního šetření (viz Plaán, Tomšík a kol., 2002) prokázali, že nedoceňování interní komunikace může vést k demotivaci pracovníků a zablokování připravenosti podniku ke změnám. Podceňování rostoucí role externí tj. marketingové komunikace často vede k poškozování image společnosti, nedostatečnému brandingu a nesystematkické péči o klíčové zákazníky. Výsledkem je obvykle pokles tržeb. Blížící se začlenění České republiky do EU vyvolává naléhavou potřebu celkového zvýšení efektivnivnosti komunikačního procesu. Východiskem může být integrovaná podniková komunikace. V závěru příspěvku autor formuluje pracovní hypotézu přiměřeného organizačního zabezpečení efektivní podnikové komunikace.
  • Je nesporné, že efektivní podniková komunikace je hlavní hnací silou podnikových změn, ale také důležitý marketingový nástroj. Výsledky terénního šetření (viz Plaán, Tomšík a kol., 2002) prokázali, že nedoceňování interní komunikace může vést k demotivaci pracovníků a zablokování připravenosti podniku ke změnám. Podceňování rostoucí role externí tj. marketingové komunikace často vede k poškozování image společnosti, nedostatečnému brandingu a nesystematkické péči o klíčové zákazníky. Výsledkem je obvykle pokles tržeb. Blížící se začlenění České republiky do EU vyvolává naléhavou potřebu celkového zvýšení efektivnivnosti komunikačního procesu. Východiskem může být integrovaná podniková komunikace. V závěru příspěvku autor formuluje pracovní hypotézu přiměřeného organizačního zabezpečení efektivní podnikové komunikace. (cs)
  • It is evident that the effective company´s communication is the main driving force of company changes, but also the important marketing tool. Results of the field research (see Palán, Tomšík et al.,2002) proved that underestimation of the internal communication can lead to employee´s demotivation and to block the company´sreadiness to changes. The disprage of an incrreasing role of the external, i.e. marketing communication often harms to company´s image, leads to an insufficient branding and to unsystematic care for key customers. The result is usually declining level of receipts. The forthcoming integration of Czech Republic to EU raises the urgent need of a complex increase of the communicational process effectiveness. The solution can be an integrated company´s communication. The author formulates an action hypothesis of the adequate organizational securing of an effective company´s communication at the end of his contribution. (en)
Title
  • INTEGRATED COMPANY´S COMMUNICATION (en)
  • Integrovaná podniková komunikace
  • Integrovaná podniková komunikace (cs)
skos:prefLabel
  • INTEGRATED COMPANY´S COMMUNICATION (en)
  • Integrovaná podniková komunikace
  • Integrovaná podniková komunikace (cs)
skos:notation
  • RIV/60460709:41110/04:7906!RIV/2005/MSM/411105/N
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 300;306
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 411100012)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 568463
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60460709:41110/04:7906
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • integrated company´s communication, internal and external communication, image, branding, care for key customers, commlunication process´s effectiveness, organizational securing (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [DC2F74CFB352]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Firma a konkurenční prostředí - Management v konkurenčním prostředí
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Palán, Josef
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Konvoj Brno
https://schema.org/isbn
  • 80-7302-075-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 41110
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software