Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Modernizace vlakové soupravy byla zaměřena na: a) Vývoj nízkopodlažního vloženého vozu. Po provedení základních statických výpočtů a zpracování úvodního projektu byl další postup přerušen. b) Výzkum a vývoj měničů na bázi IGCT. Vývoj měničů byl rozdělen na dvě oblasti. První část řešila napájení pomocných pohonů - Měnič 3kV /570 V. V druhé části byl řešen měnič hlavního pohonu 3 kV/1,2 MW. Obě části byly ukončeny prototypy, které byly dlouhodobě testovány v plné zátěži. Navržený a zpracovaný projekt celkové modernizace nebylo možné realizovat z důvodu nepředání vlakové soupravy ř. 460 k závěrečné realizaci.
- Modernizace vlakové soupravy byla zaměřena na: a) Vývoj nízkopodlažního vloženého vozu. Po provedení základních statických výpočtů a zpracování úvodního projektu byl další postup přerušen. b) Výzkum a vývoj měničů na bázi IGCT. Vývoj měničů byl rozdělen na dvě oblasti. První část řešila napájení pomocných pohonů - Měnič 3kV /570 V. V druhé části byl řešen měnič hlavního pohonu 3 kV/1,2 MW. Obě části byly ukončeny prototypy, které byly dlouhodobě testovány v plné zátěži. Navržený a zpracovaný projekt celkové modernizace nebylo možné realizovat z důvodu nepředání vlakové soupravy ř. 460 k závěrečné realizaci. (cs)
- Modernization of train were focused on: a) Development of embedded low-floor car. After performing basic calculations and processing of the initial project was interrupted by another process. b) Research and development based on IGCT converters. Drive development was divided into two areas. The first part dealt with the power of auxiliary drives - Convert 3kV / 570 V. In the second part, dealing with changing the main drive of 3 kV / 1.2 MW. Both parts were completed prototypes that were tested in long-term full load. Designed and engineered a project overall modernization could not be made because of failure to train row 460 to the final implementation. (en)
|
Title
| - Modernizace vlakové soupravy pro InterRegio
- Modernizace vlakové soupravy pro InterRegio (cs)
- Modernization of train for InterRegio (en)
|
skos:prefLabel
| - Modernizace vlakové soupravy pro InterRegio
- Modernizace vlakové soupravy pro InterRegio (cs)
- Modernization of train for InterRegio (en)
|
skos:notation
| - RIV/60193085:_____/09:#0000001!RIV10-MPO-60193085
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| - Már, Michal
- Laňka, Jiří
- Trojan, Miroslav
- Kalčík, Karel
- Kittnar, Zdeněk
- Novák, Ctibor
- Daníček, Zdeněk
- Karel, Jaroslav
- Koutský, Ivan
- Bureš, Josef
- Vrána, Petr
|
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Roční zvýšení objemu výroby
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60193085:_____/09:#0000001
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| - Měnič 3kV / 1,2MW / 600Hz
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open...vai/riv/kategorie
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| |
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...okalizaceVysledku
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Trojan, Miroslav
- Vrána, Petr
- Laňka, Jiří
- Bureš, Josef
- Daníček, Zdeněk
- Kalčík, Karel
- Karel, Jaroslav
- Kittnar, Zdeněk
- Koutský, Ivan
- Már, Michal
- Novák, Ctibor
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |