About: Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Smyslem článku je zdůraznění potřeby neustálého teoretického pedagogického vzdělávání učitelů matematiky (a nejen jich), protože pouze spojením poznatků pedagogické teorie s praktickou činností, dalším odborným matematickým vzděláváním (resp. vzděláváním se ve svém oboru) a rozvíjením potřebných rysů své osobnosti může být pedagog ve svém působení úspěšný. Po vymezení pojmů výchova a učení je zde definován pojem osobnosti s důrazem zejména na temperament a charakter, které osobnost rozhodujícím způsobem determinují. Dále je pozornost soustředěna na osobnost pedagoga, uvedeny jednotlivé typy a zdůrazněn mimořádný význam celkového působení pedagoga na efektivnost matematického vzdělání i výchovy obecně. Článek se rovněž věnuje potřebě co nejlepších vztahů mezi učitelem a žákem, tzv. pedagogickému taktu, rozebírá tradiční pedagogické principy s cílem upozornit na četná úskalí výchovně vzdělávacího procesu.
  • Smyslem článku je zdůraznění potřeby neustálého teoretického pedagogického vzdělávání učitelů matematiky (a nejen jich), protože pouze spojením poznatků pedagogické teorie s praktickou činností, dalším odborným matematickým vzděláváním (resp. vzděláváním se ve svém oboru) a rozvíjením potřebných rysů své osobnosti může být pedagog ve svém působení úspěšný. Po vymezení pojmů výchova a učení je zde definován pojem osobnosti s důrazem zejména na temperament a charakter, které osobnost rozhodujícím způsobem determinují. Dále je pozornost soustředěna na osobnost pedagoga, uvedeny jednotlivé typy a zdůrazněn mimořádný význam celkového působení pedagoga na efektivnost matematického vzdělání i výchovy obecně. Článek se rovněž věnuje potřebě co nejlepších vztahů mezi učitelem a žákem, tzv. pedagogickému taktu, rozebírá tradiční pedagogické principy s cílem upozornit na četná úskalí výchovně vzdělávacího procesu. (cs)
  • The aim of this paper is to emphasize the necessity of permanent theoretical pedagogical education of math teachers (and not only them). The constant changes that our society goes through place high demands on all teachers. In addition to theoretical knowledge, they should develop solid practical skills because only when acquaintances from pedagogical theory are connected with practical action, the educator can be successful in his range and win the respect of his students. Moreover, terms as education, learning, personality with accent to temperament and character, which determined the individuality in a crucial way, are defined in this note (en)
Title
  • Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání
  • Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání (cs)
  • Teacher - crucial subject in education and mathematical training (en)
skos:prefLabel
  • Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání
  • Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání (cs)
  • Teacher - crucial subject in education and mathematical training (en)
skos:notation
  • RIV/60162694:G43__/07:#0001282!RIV08-MO0-G43_____
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 1-7
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 440887
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60162694:G43__/07:#0001282
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • educator; mathematical education (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [30EA2568A1F8]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Žilina, Slovensko
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Slovensko, Žilina
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • 4. Žilinská didaktická konferencia
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Hošková, Šárka
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Žilinská univerzita v Žiline
https://schema.org/isbn
  • 978-80-8070-689-0
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • G43
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software