Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Smyslem článku je zdůraznění potřeby neustálého teoretického pedagogického vzdělávání učitelů matematiky (a nejen jich), protože pouze spojením poznatků pedagogické teorie s praktickou činností, dalším odborným matematickým vzděláváním (resp. vzděláváním se ve svém oboru) a rozvíjením potřebných rysů své osobnosti může být pedagog ve svém působení úspěšný. Po vymezení pojmů výchova a učení je zde definován pojem osobnosti s důrazem zejména na temperament a charakter, které osobnost rozhodujícím způsobem determinují. Dále je pozornost soustředěna na osobnost pedagoga, uvedeny jednotlivé typy a zdůrazněn mimořádný význam celkového působení pedagoga na efektivnost matematického vzdělání i výchovy obecně. Článek se rovněž věnuje potřebě co nejlepších vztahů mezi učitelem a žákem, tzv. pedagogickému taktu, rozebírá tradiční pedagogické principy s cílem upozornit na četná úskalí výchovně vzdělávacího procesu.
- Smyslem článku je zdůraznění potřeby neustálého teoretického pedagogického vzdělávání učitelů matematiky (a nejen jich), protože pouze spojením poznatků pedagogické teorie s praktickou činností, dalším odborným matematickým vzděláváním (resp. vzděláváním se ve svém oboru) a rozvíjením potřebných rysů své osobnosti může být pedagog ve svém působení úspěšný. Po vymezení pojmů výchova a učení je zde definován pojem osobnosti s důrazem zejména na temperament a charakter, které osobnost rozhodujícím způsobem determinují. Dále je pozornost soustředěna na osobnost pedagoga, uvedeny jednotlivé typy a zdůrazněn mimořádný význam celkového působení pedagoga na efektivnost matematického vzdělání i výchovy obecně. Článek se rovněž věnuje potřebě co nejlepších vztahů mezi učitelem a žákem, tzv. pedagogickému taktu, rozebírá tradiční pedagogické principy s cílem upozornit na četná úskalí výchovně vzdělávacího procesu. (cs)
- The aim of this paper is to emphasize the necessity of permanent theoretical pedagogical education of math teachers (and not only them). The constant changes that our society goes through place high demands on all teachers. In addition to theoretical knowledge, they should develop solid practical skills because only when acquaintances from pedagogical theory are connected with practical action, the educator can be successful in his range and win the respect of his students. Moreover, terms as education, learning, personality with accent to temperament and character, which determined the individuality in a crucial way, are defined in this note (en)
|
Title
| - Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání
- Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání (cs)
- Teacher - crucial subject in education and mathematical training (en)
|
skos:prefLabel
| - Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání
- Pedagog - Hlavní subjekt výchovy a matematického vzdělávání (cs)
- Teacher - crucial subject in education and mathematical training (en)
|
skos:notation
| - RIV/60162694:G43__/07:#0001282!RIV08-MO0-G43_____
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60162694:G43__/07:#0001282
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - educator; mathematical education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - 4. Žilinská didaktická konferencia
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Žilinská univerzita v Žiline
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |