About: Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • The creation of more general and reliable system of university education represents a task which is currently dealt with in many countries. The latest pieces of knowledge in this field show that the creation of the system which will describe not what a student has graduated from (current state), but what he/she is able to do (expected future state) is an efficient tool for the achievement of such a state. On the basis of working on one individual national project, the author sets himself the aim of introducing to the academic community from university institutions how to understand and start approaching the meaning of concepts, such as European Qualification Framework, National Qualification Framework, educational field, national descriptors, descriptors in educational fields. All of this is presented on the basis of results which the author has gained so far in the problems regarding especially the education in the field of security service. (en)
  • Vytvoření přehlednější a důvěryhodnější soustavy vysokoškolských studií představuje úkol, který je v současnosti řešen v mnoha zemích. Nejnovější poznatky v této oblasti ukazují, že účinným nástrojem k dosažení takového stavu, je vytvoření systému, který popíše ne to, co student absolvoval (současný stav), ale co dovede (předpokládaný budoucí stav). Autor si klade za cíl představit, co nejširší akademické komunitě z vysokoškolských institucí, na pozadí řešení jednoho individuálního projektu národního, jak rozumět a začít přistupovat k obsahovému význam pojmů: evropský kvalifikační rámec, národní kvalifikační rámec, oblast vzdělávání, národní deskriptory, deskriptory oblasti vzdělávání. Toto všechno je prezentováno na základě výsledků, které byly autorem doposud získány v problematice týkající se především vzdělávání v oblasti bezpečnostních oborů.
  • Vytvoření přehlednější a důvěryhodnější soustavy vysokoškolských studií představuje úkol, který je v současnosti řešen v mnoha zemích. Nejnovější poznatky v této oblasti ukazují, že účinným nástrojem k dosažení takového stavu, je vytvoření systému, který popíše ne to, co student absolvoval (současný stav), ale co dovede (předpokládaný budoucí stav). Autor si klade za cíl představit, co nejširší akademické komunitě z vysokoškolských institucí, na pozadí řešení jednoho individuálního projektu národního, jak rozumět a začít přistupovat k obsahovému význam pojmů: evropský kvalifikační rámec, národní kvalifikační rámec, oblast vzdělávání, národní deskriptory, deskriptory oblasti vzdělávání. Toto všechno je prezentováno na základě výsledků, které byly autorem doposud získány v problematice týkající se především vzdělávání v oblasti bezpečnostních oborů. (cs)
Title
  • Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry
  • New Dimension of Tertiary Education or Finally We Have Started Removing Information Barriers (en)
  • Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry (cs)
skos:prefLabel
  • Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry
  • New Dimension of Tertiary Education or Finally We Have Started Removing Information Barriers (en)
  • Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry (cs)
skos:notation
  • RIV/60162694:G42__/10:00426894!RIV11-MO0-G42_____
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MO0FEM0000401)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 275189
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60162694:G42__/10:00426894
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • education; knowledge; qualification framework; national descriptors (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [D96BF4D18FDC]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Brno
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Brno
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Zemánek, Zdeněk
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Univerzita obrany
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7231-733-2
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • G42
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software