Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The creation of more general and reliable system of university education represents a task which is currently dealt with in many countries. The latest pieces of knowledge in this field show that the creation of the system which will describe not what a student has graduated from (current state), but what he/she is able to do (expected future state) is an efficient tool for the achievement of such a state. On the basis of working on one individual national project, the author sets himself the aim of introducing to the academic community from university institutions how to understand and start approaching the meaning of concepts, such as European Qualification Framework, National Qualification Framework, educational field, national descriptors, descriptors in educational fields. All of this is presented on the basis of results which the author has gained so far in the problems regarding especially the education in the field of security service. (en)
- Vytvoření přehlednější a důvěryhodnější soustavy vysokoškolských studií představuje úkol, který je v současnosti řešen v mnoha zemích. Nejnovější poznatky v této oblasti ukazují, že účinným nástrojem k dosažení takového stavu, je vytvoření systému, který popíše ne to, co student absolvoval (současný stav), ale co dovede (předpokládaný budoucí stav). Autor si klade za cíl představit, co nejširší akademické komunitě z vysokoškolských institucí, na pozadí řešení jednoho individuálního projektu národního, jak rozumět a začít přistupovat k obsahovému význam pojmů: evropský kvalifikační rámec, národní kvalifikační rámec, oblast vzdělávání, národní deskriptory, deskriptory oblasti vzdělávání. Toto všechno je prezentováno na základě výsledků, které byly autorem doposud získány v problematice týkající se především vzdělávání v oblasti bezpečnostních oborů.
- Vytvoření přehlednější a důvěryhodnější soustavy vysokoškolských studií představuje úkol, který je v současnosti řešen v mnoha zemích. Nejnovější poznatky v této oblasti ukazují, že účinným nástrojem k dosažení takového stavu, je vytvoření systému, který popíše ne to, co student absolvoval (současný stav), ale co dovede (předpokládaný budoucí stav). Autor si klade za cíl představit, co nejširší akademické komunitě z vysokoškolských institucí, na pozadí řešení jednoho individuálního projektu národního, jak rozumět a začít přistupovat k obsahovému význam pojmů: evropský kvalifikační rámec, národní kvalifikační rámec, oblast vzdělávání, národní deskriptory, deskriptory oblasti vzdělávání. Toto všechno je prezentováno na základě výsledků, které byly autorem doposud získány v problematice týkající se především vzdělávání v oblasti bezpečnostních oborů. (cs)
|
Title
| - Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry
- New Dimension of Tertiary Education or Finally We Have Started Removing Information Barriers (en)
- Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry (cs)
|
skos:prefLabel
| - Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry
- New Dimension of Tertiary Education or Finally We Have Started Removing Information Barriers (en)
- Nová dimenze prostoru terciárního vzdělávání aneb Konečně začínáme odstraňovat informační bariéry (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60162694:G42__/10:00426894!RIV11-MO0-G42_____
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60162694:G42__/10:00426894
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - education; knowledge; qualification framework; national descriptors (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |