About: Consumer engagement in product policy     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Tržní prostředí se neustále mění. Úspěšné podniky vědí, že musí inovovat své produkty. Výsledkem inovace je nový produkt. Nový produkt může mít podobu skutečně nového produktu (který dosud nebyl součástí tržní nabídky), nebo to může být modifikace stávajícího produktu. Inovace produktů mohou být v zásadě provedeny dvěma různými způsoby. První způsob spočívá ve vývoji nových produktů, vznikajících uvnitř podniku (tj. v tomto případě je zde minimální kontakt s tržním prostředím). Takové inovace jsou výsledkem manažerského myšlení. Druhý způsob spočívá v zapojení spotřebitelů do produktové politiky. Angažovaní spotřebitelé jsou v tomto případě považováni za podnikové partnery. Druhý způsob snižuje riziko neúspěchu produktových inovací, protože spotřebitelé odráží vlastní očekávání do svých návrhů. Poskytují cenné nápady a pomáhají identifikovat nadcházející trendy. Existují tři základní typy angažování spotřebitelů v produktové politice: (a) crowdsourcing, (b) customerizace a (c) kombinace předchozích. Výsledkem crowdsourcingu je řada návrhů od spotřebitelů. Podnik si poté vybírá jeden nebo více z nich a následně ho přetvoří v tržní nabídku. Crowdsourcing je možné charakterizovat jako %22hlas spotřebitele%22. Customerizace znamená, že základní varianta produktu je přizpůsobena individuálním požadavkům. Tyto výrobky jsou šité na míru potřebám jednotlivce. Třetí typ je kombinací obou předchozích metod. Produkt, který vznikl jako výsledek customerizace, je zahrnut do tržní nabídky podniku. Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku je možné s výhodou využívat v malých a středních podnicích. Pomocí angažování spotřebitelů není nutné utrácet velké částky za inovační proces. Článek obsahuje příklady z podnikové praxe.
  • Tržní prostředí se neustále mění. Úspěšné podniky vědí, že musí inovovat své produkty. Výsledkem inovace je nový produkt. Nový produkt může mít podobu skutečně nového produktu (který dosud nebyl součástí tržní nabídky), nebo to může být modifikace stávajícího produktu. Inovace produktů mohou být v zásadě provedeny dvěma různými způsoby. První způsob spočívá ve vývoji nových produktů, vznikajících uvnitř podniku (tj. v tomto případě je zde minimální kontakt s tržním prostředím). Takové inovace jsou výsledkem manažerského myšlení. Druhý způsob spočívá v zapojení spotřebitelů do produktové politiky. Angažovaní spotřebitelé jsou v tomto případě považováni za podnikové partnery. Druhý způsob snižuje riziko neúspěchu produktových inovací, protože spotřebitelé odráží vlastní očekávání do svých návrhů. Poskytují cenné nápady a pomáhají identifikovat nadcházející trendy. Existují tři základní typy angažování spotřebitelů v produktové politice: (a) crowdsourcing, (b) customerizace a (c) kombinace předchozích. Výsledkem crowdsourcingu je řada návrhů od spotřebitelů. Podnik si poté vybírá jeden nebo více z nich a následně ho přetvoří v tržní nabídku. Crowdsourcing je možné charakterizovat jako %22hlas spotřebitele%22. Customerizace znamená, že základní varianta produktu je přizpůsobena individuálním požadavkům. Tyto výrobky jsou šité na míru potřebám jednotlivce. Třetí typ je kombinací obou předchozích metod. Produkt, který vznikl jako výsledek customerizace, je zahrnut do tržní nabídky podniku. Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku je možné s výhodou využívat v malých a středních podnicích. Pomocí angažování spotřebitelů není nutné utrácet velké částky za inovační proces. Článek obsahuje příklady z podnikové praxe. (cs)
  • The market environment is changing continuously. Successful companies know that it is necessary to innovate their products. The result of innovation is a new product. The new product can take the form of a real new product (that has not been a part of market offer before), or it can be a modification of an existing product. Product innovations can essentially be done in two different ways. The first way consists of a new product development that arises from minimal contact with the market (i.e. inside the company). Such product innovations arise, mainly, as managers' ideas. The second way, is consumer engagement in product policy. Engaged consumers are considered to be a company's partners. This second way reduces the market risk for product innovations, because consumers reflect their own expectations into the proposals. They provide valuable ideas and help to identify upcoming trends. There are three basic types of consumer engagement in product policy. Simply said, we speak about (a) crowdsourcing, (b) customisation/customerisation and (c) a combination of the previous methods. The result of crowdsourcing is the variety of consumers' proposals. The company chooses one or more of them and it uses it in its market offer subsequently. Crowdsourcing can be characterised as ?the voice of consumers?. Customisation/customerisation means that the basic variant of any product is adapted to suit individual requirements. Simply said, such products are tailored to the needs of an individual. The third type is a combination of the two previous methods. A product that has arisen as a result of customisation/customerisation is included in the standard company's offer. Consumer engagement in product policy is very applicable for small and medium-sized enterprises. Taking advantages of consumer engagement, there is no need to spend large sums on the innovation process. Examples from business practice are contained in this paper. (en)
Title
  • Consumer engagement in product policy (en)
  • Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku
  • Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku (cs)
skos:prefLabel
  • Consumer engagement in product policy (en)
  • Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku
  • Angažování spotřebitelů v rámci produktové politiky podniku (cs)
skos:notation
  • RIV/60076658:12510/13:43885117!RIV14-MSM-12510___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • S
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 3
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 61250
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12510/13:43885117
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • small and medium-sized enterprises; customisation; crowdsourcing; product innovations; Consumer engagement (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [1F977827636E]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Trendy v podnikání - Business Trends
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • Neuveden
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Solarová, Petra
issn
  • 1805-0603
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12510
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 47 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software