Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - In this article we are going to compare self-reflection in a school subject called %22Growth of personality by the means of dramatic improvisation%22, that students of the University of South Bohemia can sign in. The course time range is one semester, which means approximately 12 lessons of active teaching. The criterion of the comparison mentioned above will be different assistants. The greatest emphasis will be put on current practice in assisting. Materials collected by Stanislav Suda (15 years experience), Josef Nota (5 years experience) and Magdalena Marková (1 year experience) will be compared. The main depicted topics will be feelings of shame, relaxation, reflection of inner partners, lesson evaluation within the atmosphere, the assistant and the sense of dialogical acting. We will also focus on the absence of topics that appear in self-reflection among assistants with a longer practice and topics that are not present in materials of beginning assistant, or vice versa. Methodologically this comparison is a case study in which the coding method is used. Furthermore, in the article subjective experience of a beginning assistant will be mentioned with the attempt to analyze appearing questions and problems associated with a lack of experience. (en)
- V tomto článku budeme srovnávat sebereflexe z předmětu %22Rozvoj osobnosti dramatickou improvizací%22, který si mohou zapsat studenti Jihočeské univerzity. Rozsah kurzu je jednosemestrální, tzn. zhruba 12 hodin aktivní výuky. Kritériem pro výše zmíněnou komparaci budou odlišní asistenti, přičemž největší důraz bude kladen na dosavadní praxi v asistování. Srovnávány budou materiály, které nasbíral Stanislav Suda (15 let praxe), Josef Nota (5 let praxe) a Magdalena Marková (1 rok praxe). Hlavními tématy, která budeme sledovat, budou pocity studu, uvolnění, reflektování vnitřních partnerů, hodnocení hodin v rámci atmosféry, asistenta a smyslu dialogického jednání. Také se zaměříme na absenci témat, která se objevují v sebereflexích u asistentů s delší praxí a nejsou přítomny v materiálech začínajícího asistenta, popřípadě naopak. Metodologicky je tato komparace případovou studií, ve které je používána metoda kódování. Dále bude v článku zmíněna subjektivní zkušenost začínajícího asistenta s pokusem analyzovat vzniklé otázky a problémy spojené s nedostatkem praxe.
- V tomto článku budeme srovnávat sebereflexe z předmětu %22Rozvoj osobnosti dramatickou improvizací%22, který si mohou zapsat studenti Jihočeské univerzity. Rozsah kurzu je jednosemestrální, tzn. zhruba 12 hodin aktivní výuky. Kritériem pro výše zmíněnou komparaci budou odlišní asistenti, přičemž největší důraz bude kladen na dosavadní praxi v asistování. Srovnávány budou materiály, které nasbíral Stanislav Suda (15 let praxe), Josef Nota (5 let praxe) a Magdalena Marková (1 rok praxe). Hlavními tématy, která budeme sledovat, budou pocity studu, uvolnění, reflektování vnitřních partnerů, hodnocení hodin v rámci atmosféry, asistenta a smyslu dialogického jednání. Také se zaměříme na absenci témat, která se objevují v sebereflexích u asistentů s delší praxí a nejsou přítomny v materiálech začínajícího asistenta, popřípadě naopak. Metodologicky je tato komparace případovou studií, ve které je používána metoda kódování. Dále bude v článku zmíněna subjektivní zkušenost začínajícího asistenta s pokusem analyzovat vzniklé otázky a problémy spojené s nedostatkem praxe. (cs)
|
Title
| - Beginning assistant ?s position in leading of dialogical acting courses (en)
- Pozice začínajícího asistenta ve vedení kurzů dialogického jednání
- Pozice začínajícího asistenta ve vedení kurzů dialogického jednání (cs)
|
skos:prefLabel
| - Beginning assistant ?s position in leading of dialogical acting courses (en)
- Pozice začínajícího asistenta ve vedení kurzů dialogického jednání
- Pozice začínajícího asistenta ve vedení kurzů dialogického jednání (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/14:43887919!RIV15-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/14:43887919
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Dialogical acting with the inner partner, self-reflection, experimental teaching, assistant, assist (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - ACORát, Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |