Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Jazykově nevyvážené je nejen zobrazování žen a mužů v reklamě, nýbrž i jazyk. Používají se a) stereotypní připisování určitých domén určitému genderu, b) obscénní formulace, c) dvojsmyslné narážky, d) jazyk je zdánlivě neutrální, ale ve spojení s obrazem může být hrubě urážlivým. Autorka uvádí příklady a návrhy řešení.
- Jazykově nevyvážené je nejen zobrazování žen a mužů v reklamě, nýbrž i jazyk. Používají se a) stereotypní připisování určitých domén určitému genderu, b) obscénní formulace, c) dvojsmyslné narážky, d) jazyk je zdánlivě neutrální, ale ve spojení s obrazem může být hrubě urážlivým. Autorka uvádí příklady a návrhy řešení. (cs)
- Sexist advertisements are common in contemporary Czech society. The problem is not only a sexist Picture and drawings but also discriminatory language use. There are used a) gender stereotypic language and pictures, b) obscene formulations, c) sexist allusions, d) sexist meanings achieved by combining neutral language with discriminatory picture. The autor gives examples and recommendations. (en)
|
Title
| - Gender-balanced language use in advertisements. (en)
- Jazykově vyvážené pojednávání žen a mužů v reklamě
- Jazykově vyvážené pojednávání žen a mužů v reklamě (cs)
|
skos:prefLabel
| - Gender-balanced language use in advertisements. (en)
- Jazykově vyvážené pojednávání žen a mužů v reklamě
- Jazykově vyvážené pojednávání žen a mužů v reklamě (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/13:43886031!RIV14-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/13:43886031
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - language, speech, sexism, gender-fair language use, non-sexist language, recommendations (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Jak na sexistickou reklamu. Manuál pro posuzování sexistické reklamy
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| |
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |