Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek se zabývá zveřejněním výsledků výzkumu reflexí 122 začátečníků dialogického jednání na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity, pocházejících z let 2007/2008 - 2010/2011. Autorka se především zabývá otázkami, jak kvalitně učit dialogickému jednání tak, aby studenti budovali psychosomatickou kondici pro veřejné vystupování, a zažívali momenty otevřené dramatické hry. Na proměnách reflexí během čtyř let se snaží doložit, jak se proměňovala její vlastní, psychosomatická, ale i pedagogická kondice a jak tím byl ovlivněn zážitek dialogického jednání u studentů.
- Příspěvek se zabývá zveřejněním výsledků výzkumu reflexí 122 začátečníků dialogického jednání na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity, pocházejících z let 2007/2008 - 2010/2011. Autorka se především zabývá otázkami, jak kvalitně učit dialogickému jednání tak, aby studenti budovali psychosomatickou kondici pro veřejné vystupování, a zažívali momenty otevřené dramatické hry. Na proměnách reflexí během čtyř let se snaží doložit, jak se proměňovala její vlastní, psychosomatická, ale i pedagogická kondice a jak tím byl ovlivněn zážitek dialogického jednání u studentů. (cs)
- This work describes the objectives of the research of 122 written self-reflections. The self-reflections come from the beginners of Acting with the Inner Partner courses, run at Faculty of Education in České Budějovice from 2007/2008 to 2010/2011. The author is especially interested in questions: How to teach Acting with the Inner Partner in good quality to enable students to build up their psychosomatic condition? How to make them experience an open dramatic play? The transformations of self-reflections during four years illustrate her development of both psychosomatic and pedagogic condition and how this possibly influenced the experience of students. (en)
|
Title
| - Self-reflections of beginners of Acting with the Inner Partner and their research at PF JU in České Budějovice (en)
- Výzkum reflexí začátečníků dialogického jednání na PF JU v Českých Budějovicích
- Výzkum reflexí začátečníků dialogického jednání na PF JU v Českých Budějovicích (cs)
|
skos:prefLabel
| - Self-reflections of beginners of Acting with the Inner Partner and their research at PF JU in České Budějovice (en)
- Výzkum reflexí začátečníků dialogického jednání na PF JU v Českých Budějovicích
- Výzkum reflexí začátečníků dialogického jednání na PF JU v Českých Budějovicích (cs)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/12:43883665!RIV13-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/12:43883665
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - psychosomatic condition, acting with the inner partner, self-reflection, pedagogic condition (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Diverzita vo spoločenských vedách. Príspevky z 11. česko-slovenskej konferencie s medzinárodnou účasťou. Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Ústav výskumu sociálnej komunikácie SAV
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |