Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Příspěvek je věnuje využití sociometrického dotazníku D-1 na základních školách. Jedná se o méně používanou diagnostickou metodu, která poskytuje komplexní obraz o třídním kolektivu, vztazích mezi žáky a napomáhá k odhalování sociopatologických jevů a její výstupy se mohou podílet i na jejich řešení. Základním cílem metody je hluboká diagnostika třídního kolektivu a skryté odhalování některých nežádoucích vazeb v něm. Analýza výsledků dotazníku často vede k rozhodnutí třídního učitele pro intervenci odborníků z pomáhajících institucí (SVP, PPP, neziskové organizace).
- Příspěvek je věnuje využití sociometrického dotazníku D-1 na základních školách. Jedná se o méně používanou diagnostickou metodu, která poskytuje komplexní obraz o třídním kolektivu, vztazích mezi žáky a napomáhá k odhalování sociopatologických jevů a její výstupy se mohou podílet i na jejich řešení. Základním cílem metody je hluboká diagnostika třídního kolektivu a skryté odhalování některých nežádoucích vazeb v něm. Analýza výsledků dotazníku často vede k rozhodnutí třídního učitele pro intervenci odborníků z pomáhajících institucí (SVP, PPP, neziskové organizace). (cs)
- The contribution deals with the application of the sociometric questionnaire D-1 in elementary schools. This less frequently employed diagnostic method offers a complex picture of the class collective and of relations among its students. It facilitates the uncovering of socially pathological phenomena and its results may contribute to their solution. The ultimate goal of this method is to analyze deeply the class collective and to detect in a covert manner some of its undesirable linkages. Analysis of the questionnaire results frequently leads to the class teacher?s decision to seek out the intervention of specialists from helping institutions (SVP, PPP, non-profit organizations). (en)
|
Title
| - Význam sociometrického dotazníku D-1 pro učitele základních škol.
- Význam sociometrického dotazníku D-1 pro učitele základních škol. (cs)
- Importance of the sociometric questionnaire D-1 for primary school teachers (en)
|
skos:prefLabel
| - Význam sociometrického dotazníku D-1 pro učitele základních škol.
- Význam sociometrického dotazníku D-1 pro učitele základních škol. (cs)
- Importance of the sociometric questionnaire D-1 for primary school teachers (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/10:00011722!RIV11-MSM-12410___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/10:00011722
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - questionnaire D-1; peer relations; class; diagnostics (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Socialia 2010 ? Sociální deviace v kontextu společenských věd
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Hradec Králové
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |