Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The chapter deals with intuitive processes in human mind. It describes the contribution of edited monograph of Torff and Sternberg toward the knowledge in this field. In the first instance, it is the coherent delimitation of intuitive conceptions within the field of learning and education. It also provides up-to-date outcomes of research on intuitive conceptions in different educational subfields, including early childhood education. Final part describes the impact of implicit theories on learning of new knowledge from the field of educational psychology (beliefs about self-efficacy, intelligence, motivation, evaluation etc.) (en)
- Kapitola pojednává o roli tzv. intuitivních procesů. Popisuje přínos, který v dané oblasti znamená editovaná monografie Torfa a Sternberga. Především uceleně vymezila intuitivní pojetí v oblasti učení a vzdělávání, dále uspořádala poznatky z výzkumu intuitivních pojetí v různých oblastech vzdělávání, včetně vzdělávání v raném vzdělávání.V závěrečné části popisuje, jako implicitní teorie ovlivňují přijímání nového poznání z oblasti pedagogické psychologie (přesvědčení o sebepojetí, inteligenci, motivaci, hodnocení atd.).
- Kapitola pojednává o roli tzv. intuitivních procesů. Popisuje přínos, který v dané oblasti znamená editovaná monografie Torfa a Sternberga. Především uceleně vymezila intuitivní pojetí v oblasti učení a vzdělávání, dále uspořádala poznatky z výzkumu intuitivních pojetí v různých oblastech vzdělávání, včetně vzdělávání v raném vzdělávání.V závěrečné části popisuje, jako implicitní teorie ovlivňují přijímání nového poznání z oblasti pedagogické psychologie (přesvědčení o sebepojetí, inteligenci, motivaci, hodnocení atd.). (cs)
|
Title
| - Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga.
- Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga. (cs)
- Understanding and teaching the intuitive mind: student and teacher learning (Torff, B., Sternberg, R.J.) (en)
|
skos:prefLabel
| - Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga.
- Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Torffa a Stenberga. (cs)
- Understanding and teaching the intuitive mind: student and teacher learning (Torff, B., Sternberg, R.J.) (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12410/05:00006583!RIV06-GA0-12410___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12410/05:00006583
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - intuitive theory; knowledge structures; folk pedagogy; conceptual change (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Od implicitních teorií výuky k imlicitním pedagogickým znalostem.
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Paido, edice pedagogické literatury
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |