About: Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Whether or not modification appears to be possible depends on motive construct you use. According to cognitive theory of motivation (e.g. Heckhausen) we can be successful in modifying pupils' motives. From Mc Clelland's point of view we can only be successful in modifying %22life management skills%22. Most of European studies on motive modification have started from Heckhausen's Cognitive Model of Motivation, where reference norm for the evaluation of achievement have been incorporated. Kinds of reference norms are defined. Some measures are introduced too, e.g. Questionnaire for Determining Reference - Norm Orientation, Minor Evaluation Task, etc. Teachers have the oppurtunity to evaluate their pupils on the following reference - norms: individual, social, and curricular. Each of the above mentioned reference - norms have both advantages and disadvantages. We recommend using individual - reference norm for satisfaction, enjoyement and fun. Pupil is evaluated in comparation to hi (en)
  • Zdali je či není modifikace motivu možná, závisí na námi užívaném motivačním konstruktu. Ve shodě s kognitivní teorií motivace (e.g. Heckhausen) můžeme být úspěšní při modifikování motivace žáků. Z pohledu Mc Clellanda můžeme úspěšně modifikovat pouze %22life management skills%22. Většina evropských studií týkajících se problematiky změny motivu vychází z Heckhausenova Kognitivního modelu motivace, kde jsou důležitou proměnnou vztahové normy pro hodnocení výkonu. V práci jsou definovány druhy vztahových norem a jsou uvedeny některé diagnostické nástroje e.g. FEBO či MPÚ. Učitelé mají možnost hodnotit své žáky na těchto vztahových normách: individuální, sociální a kurikulární. Každá z těchto vztahových norem má jak své výhody, tak nevýhody. Doporučujeme učitelům prvního stupně ZŠ preferovat individuální vztahové normy. Žáci jsou srovnáváni vzhledem k jejich vlastním předcházejícím výkonům (intraindividuálně). To znamená, že žákům s nízkými schopnostmi jsou nabízeny méně obtížné úkoly, než žákům s
  • Zdali je či není modifikace motivu možná, závisí na námi užívaném motivačním konstruktu. Ve shodě s kognitivní teorií motivace (e.g. Heckhausen) můžeme být úspěšní při modifikování motivace žáků. Z pohledu Mc Clellanda můžeme úspěšně modifikovat pouze %22life management skills%22. Většina evropských studií týkajících se problematiky změny motivu vychází z Heckhausenova Kognitivního modelu motivace, kde jsou důležitou proměnnou vztahové normy pro hodnocení výkonu. V práci jsou definovány druhy vztahových norem a jsou uvedeny některé diagnostické nástroje e.g. FEBO či MPÚ. Učitelé mají možnost hodnotit své žáky na těchto vztahových normách: individuální, sociální a kurikulární. Každá z těchto vztahových norem má jak své výhody, tak nevýhody. Doporučujeme učitelům prvního stupně ZŠ preferovat individuální vztahové normy. Žáci jsou srovnáváni vzhledem k jejich vlastním předcházejícím výkonům (intraindividuálně). To znamená, že žákům s nízkými schopnostmi jsou nabízeny méně obtížné úkoly, než žákům s (cs)
Title
  • Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli
  • Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli (cs)
  • Modifying pupils' motivation by their elementary school teachers. (en)
skos:prefLabel
  • Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli
  • Ovlivňování motivace žáků 1. stupně ZŠ učiteli (cs)
  • Modifying pupils' motivation by their elementary school teachers. (en)
skos:notation
  • RIV/60076658:12410/05:00006434!RIV06-MSM-12410___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 61-66
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM 124100002)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 535245
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/60076658:12410/05:00006434
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • motivational training in schools both in the US and Europe; cognitive approach; reference - norm orientation; elementary school teachers. (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [6181C7A90C86]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • České Budějovice
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • České Budějovice
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Příprava učitelů a aktuální proměny v základním vzdělávání
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Man, František
  • Havelka, Petr
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Pedagogická fakulta
https://schema.org/isbn
  • 80-7040-789-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 12410
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 48 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software