Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - For various reasons, leisure behaviour may be a matter of interest. First, we may focus on the process of socialisation and on helping those with difficulties participating in the society: this brings us to the domain of social pedagogy. On the other hand, if we are primarily interested in individual development through leisure activities and on fostering their ability to manage their time, we find ourselves in the domain of leisure education. The above-mentioned distinction is based on the development of leisure education (Freizeitpädagogik) in German-speaking countries. In his article compares the author that concept with the Czech historic tradition of the ?after-school education?. (en)
- Chování člověka ve volném čase nás může zajímat z různých důvodů. Pokud nás zajímá v první řadě proces socializace a pomoc těm, kteří mají potíže se zapojením se do společnosti, pohybujeme se v oblasti sociální pedagogiky. Pokud se zajímáme primárně o to, jak rozvíjet individuum a jeho vztahy skrze volnočasové aktivity a současně také jeho schopnost dobře zacházet se svým časem, uvažujeme o pedagogice volného času. Toto vymezení vychází z vývoje pedagogiky volného času (Freizeitpädagogik) v německy mluvícím prostředí. Autor v článku srovnává toto pojetí s českou tradicí ?mimoškolní výchovy?.
- Chování člověka ve volném čase nás může zajímat z různých důvodů. Pokud nás zajímá v první řadě proces socializace a pomoc těm, kteří mají potíže se zapojením se do společnosti, pohybujeme se v oblasti sociální pedagogiky. Pokud se zajímáme primárně o to, jak rozvíjet individuum a jeho vztahy skrze volnočasové aktivity a současně také jeho schopnost dobře zacházet se svým časem, uvažujeme o pedagogice volného času. Toto vymezení vychází z vývoje pedagogiky volného času (Freizeitpädagogik) v německy mluvícím prostředí. Autor v článku srovnává toto pojetí s českou tradicí ?mimoškolní výchovy?. (cs)
|
Title
| - Pedagogika volného času - projekt budoucnosti, nebo slepá ulička?
- Pedagogika volného času - projekt budoucnosti, nebo slepá ulička? (cs)
- Leisure education: Project of future or cul-de-sac? (en)
|
skos:prefLabel
| - Pedagogika volného času - projekt budoucnosti, nebo slepá ulička?
- Pedagogika volného času - projekt budoucnosti, nebo slepá ulička? (cs)
- Leisure education: Project of future or cul-de-sac? (en)
|
skos:notation
| - RIV/60076658:12260/10:00012075!RIV11-MSM-12260___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/60076658:12260/10:00012075
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - animation; informal education; leisure studies; extracurricular education; leisure education; experiential education; postmodern; Salesians; socialisation; social pedagogy; social work; free time (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |