Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
rdfs:seeAlso
| |
Description
| - Výukový program (aTT) pro nácvik komunikační angličtiny a kontrolu dodržování požadované frazeologie při řízení letového provozu vznikl na základě: dostupných znalostí (např. přepisy komunikace pilot-operátor) a expertních znalostí a potřeb pro zlepšení výuky Výuková program obsahuje sadu hlášení pilotů (jak textových přepisů syntetizovaných TTS modulem, tak reálných nahrávek získaných z nahrávek skutečné komunikace mezi operátory a piloty), včetně zarušení kanálu, získaných v etapě E001. Uživateli (školenému nebo testovanému žákovi-operátorovi) je přehrána nahrávka a je očekáváno její zopakování nebo definovaná reakce. Odpověď je možné zadat výběrem správné varianty, zapsáním správného textu či vyslovením odpovědi, která je rozpoznána systémem ASR a porovnána s očekávanou odpovědí (případně je vyhodnocen význam promluvy). Výukový program může pracovat ve dvou režimech: režim výuky - uživatel odpovídá na otázky (plní úkoly) a následně (dle nastavení) mu jsou zobrazeny správné odpovědi. V režimu zkoušky uživatel odpovídá na otázky (plní úkoly), správné odpovědi hned nevidí a celý test je vyhodnocen. Lze použít k ověření procvičených znalostí. Výukový program uživatel obsluhuje pomocí grafického uživatelského rozhraní přes webové stránky prohlížeče. Podrobný popis výukového programu je uveden v samostatné příloze.
- Výukový program (aTT) pro nácvik komunikační angličtiny a kontrolu dodržování požadované frazeologie při řízení letového provozu vznikl na základě: dostupných znalostí (např. přepisy komunikace pilot-operátor) a expertních znalostí a potřeb pro zlepšení výuky Výuková program obsahuje sadu hlášení pilotů (jak textových přepisů syntetizovaných TTS modulem, tak reálných nahrávek získaných z nahrávek skutečné komunikace mezi operátory a piloty), včetně zarušení kanálu, získaných v etapě E001. Uživateli (školenému nebo testovanému žákovi-operátorovi) je přehrána nahrávka a je očekáváno její zopakování nebo definovaná reakce. Odpověď je možné zadat výběrem správné varianty, zapsáním správného textu či vyslovením odpovědi, která je rozpoznána systémem ASR a porovnána s očekávanou odpovědí (případně je vyhodnocen význam promluvy). Výukový program může pracovat ve dvou režimech: režim výuky - uživatel odpovídá na otázky (plní úkoly) a následně (dle nastavení) mu jsou zobrazeny správné odpovědi. V režimu zkoušky uživatel odpovídá na otázky (plní úkoly), správné odpovědi hned nevidí a celý test je vyhodnocen. Lze použít k ověření procvičených znalostí. Výukový program uživatel obsluhuje pomocí grafického uživatelského rozhraní přes webové stránky prohlížeče. Podrobný popis výukového programu je uveden v samostatné příloze. (cs)
- Automatic training tool to practice English communication and monitoring of compliance with the required phraseology in air traffic control is based on : the available knowledge (eg. transcripts of communications pilot -operator) and expert knowledge and needs for improving teaching tutorial contains a set of pilot reports (both text transcripts synthesized TTS module and real recordings obtained from recordings of real communication between operators and pilots) , including noisy channel obtained in step E001 . The user listen the promp and is expected her repeating or answering the questions. The answer can be entered by selecting the correct options , text or by writing the correct answer by saying that it is recognized by the ASR system and compared with the expected answers. The educational program can work in two modes: training - the user answers questions and then it shows the correct answer. In test mode the user answers questions, the correct answer just do not see a whole test is evaluated. It can be used to verify learned knowledge. Tutorial user operates using a graphical user interface via a Web browser page. (en)
|
Title
| - Automatic training tool (en)
- Výukový program aTT
- Výukový program aTT (cs)
|
skos:prefLabel
| - Automatic training tool (en)
- Výukový program aTT
- Výukový program aTT (cs)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23520/13:43920506!RIV14-TA0-23520___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...onomickeParametry
| - Software je plánovaným výstupem projektu TA01030476. Umožňuje zjednodušit a zefektivnit výuku %22řídících letového prozvozu%22. Výukový program umožňuje automaticky procvičovat znalosti. Výukový program je navržen obecně a lze přenést i na jiné domény. Bližší informace: Luboš Šmídl, smidl@kky.zcu.cz, tel. 377 63 2582, http://www.kky.zcu.cz/cs/sw/att_it-blp.
|
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23520/13:43920506
|
http://linked.open...terniIdentifikace
| |
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - training tool, speech synthesis, education software (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open.../licencniPoplatek
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...echnickeParametry
| - Software je na platformě nezávislá implementace vytvořená v jazycích Python, HTML5, Javascript, CSS, s využitím frameworků web2py a AngularJS. Klientská část běží v prohlížeči, doporučen je Google Chrome verze 27 a vyšší. Bližší informace: Luboš Šmídl, smidl@kky.zcu.cz, tel. 377 63 2582, http://www.kky.zcu.cz/cs/sw/att_it-blp.
|
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Šmídl, Luboš
- Švec, Jan
- Stanislav, Petr
|
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
| |
http://linked.open...itiJinymSubjektem
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |