Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Článek popisuje projekt, jehož hlavní myšlenkou je využití poměrně běžných IT zařízení k vytvoření speciálních pomůcek pro děti se specifickými poruchami učení. Tento článek popisuje využití levného dotykového displeje. V úvodu je popsána myšlenka, díky které projekt vznikl. Dále je popsán hardware, který byl v projektu pouţit. Následuje popis software, který oživil dané zařízení. V závěru je projekt zhodnocen a autor zde uvedl budoucí plány vedoucí k vytvoření dalších speciálních pomůcek.
- Článek popisuje projekt, jehož hlavní myšlenkou je využití poměrně běžných IT zařízení k vytvoření speciálních pomůcek pro děti se specifickými poruchami učení. Tento článek popisuje využití levného dotykového displeje. V úvodu je popsána myšlenka, díky které projekt vznikl. Dále je popsán hardware, který byl v projektu pouţit. Následuje popis software, který oživil dané zařízení. V závěru je projekt zhodnocen a autor zde uvedl budoucí plány vedoucí k vytvoření dalších speciálních pomůcek. (cs)
- This article describes how to use common IT components to create interactive devices for children with learning disabilities. In this case the cheap touch monitor was used. The first part of this article shortly describes the main idea of this project. Next part talks about the hardware and software. The software is the main part of this project. The last part resumes the project. (en)
|
Title
| - How to use a touch monitor to create an interactive utility for children with learning disabilities (en)
- Využití dotykové plochy pro výuku dětí se specifickými poruchami učení
- Využití dotykové plochy pro výuku dětí se specifickými poruchami učení (cs)
|
skos:prefLabel
| - How to use a touch monitor to create an interactive utility for children with learning disabilities (en)
- Využití dotykové plochy pro výuku dětí se specifickými poruchami učení
- Využití dotykové plochy pro výuku dětí se specifickými poruchami učení (cs)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23220/11:43895682!RIV12-MSM-23220___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23220/11:43895682
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - education, specific, disabilities, learning, touch, utility, unusual, interactive (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |