About: Hybrid body of the rail vehicle     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Hybridní skříň kolejového vozidla představuje kvalitativně nový přístup ke konstrukci hrubé stavby skříně kolejového vozidla. Spodek (hlavní rám) skříně je vytvořen jako svařenec z oceli o vysoké mezi kluzu, s vlnitou nerezovou podlahou. Podélníky jsou tvarově přizpůsobené pro spojení se sendvičovými moduly bočnic. Bočnicové moduly jsou vytvořeny jako kompozitní sendvičové panely s vnějším a vnitřním potahem ze skelného kompozitu, s pěnovým jádrem. Obvod panelu je vyztužen ocelovými obdélníkovými dutými profily. Spojení s podélníkem je provedeno kombinovaným lepeným a šroubovým spojem. Střešní část skříně je složena ze dvou komponent. Jedním je ocelová vaznice, druhým jsou střešní kompozitní moduly. Jsou vytvořeny jako sendvičové panely, složené z vnějšího a vnitřního potahu a voštinového jádra. Spojení vaznice s bočnicovými moduly je provedeno kombinovaným spojem lepeným a šroubovaným. Spojení střešních panelů s vaznicí i panelů navzájem je provedeno lepeným spojem.
  • Hybridní skříň kolejového vozidla představuje kvalitativně nový přístup ke konstrukci hrubé stavby skříně kolejového vozidla. Spodek (hlavní rám) skříně je vytvořen jako svařenec z oceli o vysoké mezi kluzu, s vlnitou nerezovou podlahou. Podélníky jsou tvarově přizpůsobené pro spojení se sendvičovými moduly bočnic. Bočnicové moduly jsou vytvořeny jako kompozitní sendvičové panely s vnějším a vnitřním potahem ze skelného kompozitu, s pěnovým jádrem. Obvod panelu je vyztužen ocelovými obdélníkovými dutými profily. Spojení s podélníkem je provedeno kombinovaným lepeným a šroubovým spojem. Střešní část skříně je složena ze dvou komponent. Jedním je ocelová vaznice, druhým jsou střešní kompozitní moduly. Jsou vytvořeny jako sendvičové panely, složené z vnějšího a vnitřního potahu a voštinového jádra. Spojení vaznice s bočnicovými moduly je provedeno kombinovaným spojem lepeným a šroubovaným. Spojení střešních panelů s vaznicí i panelů navzájem je provedeno lepeným spojem. (cs)
  • Hybrid body of the rail vehicle represents a qualitatively new approach to the design of structural body rolling stock. The bottom enclosure is designed as a welded steel with high yield , with corrugated stainless steel floor. Longerons are dimensionally adapted for connection with sandwich modules sidewalls. Sidewall modules are formed as a composite sandwich panels with inner and outer coating of the glass composite with a foam core . The circuit panel is reinforced by steel rectangular hollow sections. The connection with the rocker is provided a combined glued and screw connection. The roof of the cabinet is composed of two components. One is a steel purlins, others are composite roof modules. They are designed as sandwich panels, consisting of an outer and inner skin and the honeycomb core . Conjunction with purlins bočnicovými module is executed multiple bonded joint and bolt. The connection with the purlin roof panels and the panels to each other is performed by adhesive bonding. (en)
Title
  • Hybrid body of the rail vehicle (en)
  • Hybridní skříň kolejového vozidla
  • Hybridní skříň kolejového vozidla (cs)
skos:prefLabel
  • Hybrid body of the rail vehicle (en)
  • Hybridní skříň kolejového vozidla
  • Hybridní skříň kolejového vozidla (cs)
skos:notation
  • RIV/49777513:23210/13:43921664!RIV14-MPO-23210___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(FR-TI3/449)
http://linked.open...cisloPatentuVzoru
  • 26167
http://linked.open...eleniPatentuVzoru
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 78420
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/49777513:23210/13:43921664
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • hybrid body, body construction, rail vehicle (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [B2A84B97A55C]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...ydaniPatentuVzoru
  • Prague
http://linked.open...atelePatentuVzoru
  • Úřad průmyslového vlastnictví
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...ydaniPatentuVzoru
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Heller, Petr
  • Bek, Stanislav
  • Řehák, Michal
  • Jankovec, Jiří
  • Kořínek, Jiří
  • Tříska, Ladislav
http://linked.open...mniOchranaPatentu
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://linked.open...uzitiPatentuVzoru
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 23210
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 117 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software