Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Současné podnikatelské prostředí se vyznačuje enormní převahou nabídky nad poptávkou, konkurence stále roste a boj o zákazníka se zostřuje. Podniky se musejí také vyrovnávat se stále novými a tvrdšími požadavky legislativy v oblasti životního prostředí. Další hrozbou pro mnohé podniky jsou zvyšující se ceny vstupních surovin a energií. V neposlední řadě jsou to vyšší nároky spotřebitelů a také obchodních partnerů, kterým musí podniky vycházet vstříc. Podniky se musí odlišovat od konkurence, lišit se však lze pouze tím, co ostatní mít nemusí a nemají, tím co je dobrovolné. Některé podniky již zjistily, že činnosti, které nejsou vyžadovány předpisy, nejsou zbytečné, přestože jsou dobrovolné. Dobrovolné aktivity v oblasti ochrany životního prostředí mohou být pro podnik významným faktorem konkurenceschopnosti, která spočívá v diferenciaci na trhu.
- Současné podnikatelské prostředí se vyznačuje enormní převahou nabídky nad poptávkou, konkurence stále roste a boj o zákazníka se zostřuje. Podniky se musejí také vyrovnávat se stále novými a tvrdšími požadavky legislativy v oblasti životního prostředí. Další hrozbou pro mnohé podniky jsou zvyšující se ceny vstupních surovin a energií. V neposlední řadě jsou to vyšší nároky spotřebitelů a také obchodních partnerů, kterým musí podniky vycházet vstříc. Podniky se musí odlišovat od konkurence, lišit se však lze pouze tím, co ostatní mít nemusí a nemají, tím co je dobrovolné. Některé podniky již zjistily, že činnosti, které nejsou vyžadovány předpisy, nejsou zbytečné, přestože jsou dobrovolné. Dobrovolné aktivity v oblasti ochrany životního prostředí mohou být pro podnik významným faktorem konkurenceschopnosti, která spočívá v diferenciaci na trhu. (cs)
- A Supply enormously outstrips demand in the current corporate environment, market competition is growing and the struggle for customers is growing in intensity. Companies have to face up to new and even stricter environmental legislative requirements. Steadily increasing prices of raw materials and energy are another threat for many companies. Last but not least higher customer requirements have to be satisfied. Companies need to differentiate themselves from their competition. However, one can differ only in what is not obligatory for others, i.e. what is voluntary. Some companies have already learnt that there are some activities not required by regulations that, despite being voluntary, are not useless. Voluntary environmental activities can become a significant competitive advantage factor which creates market differentiation. (en)
|
Title
| - Metody a nástroje udržitelné výroby a spotřeby
- Metody a nástroje udržitelné výroby a spotřeby (cs)
- Methods and instruments if sustainable production and consumption (en)
|
skos:prefLabel
| - Metody a nástroje udržitelné výroby a spotřeby
- Metody a nástroje udržitelné výroby a spotřeby (cs)
- Methods and instruments if sustainable production and consumption (en)
|
skos:notation
| - RIV/49777513:23210/09:00501946!RIV10-GA0-23210___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/49777513:23210/09:00501946
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Voluntary environmental instruments; cleaner production; ecodesign; ecolabelling (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |