Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V současné ekonomice převládají odvětví, která pracují s informacemi a využívat moderní informační a komunikační technologie. Mluvíme o informační společnosti. Podmínkou pro splnění požadavků, které nové technologie při svém využívání kladou, je rozvoj kompetencí v oblasti informačního vzdělávání, např. celoživotní vzdělávání. K tomu se snaží přispět projektu CZ.1.07/3.2.07/02.0012 %22Modulový systém dalšího vzdělávání volených zástupců územních samosprávných celků%22, který byl řešen na Slezské univerzitě v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné v letech 2011 až 2013. Tento článek prezentuje výstupy tohoto projektu.
- V současné ekonomice převládají odvětví, která pracují s informacemi a využívat moderní informační a komunikační technologie. Mluvíme o informační společnosti. Podmínkou pro splnění požadavků, které nové technologie při svém využívání kladou, je rozvoj kompetencí v oblasti informačního vzdělávání, např. celoživotní vzdělávání. K tomu se snaží přispět projektu CZ.1.07/3.2.07/02.0012 %22Modulový systém dalšího vzdělávání volených zástupců územních samosprávných celků%22, který byl řešen na Slezské univerzitě v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné v letech 2011 až 2013. Tento článek prezentuje výstupy tohoto projektu. (cs)
- In the current economy prevail mostly sectors that work with information and use advanced information and communication technologies. We speak about information society. The condition for fulfilling requirements, which the new technologies impose when they are used, is the development of competence in the field of information education, e.g. by lifelong education. To contribute to this cause is also trying the CZ.1.07/3.2.07/02.0012 project %22Modular system of continual education for elected representants of local government units%22 that is solved at the Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina through the years 2011 to 2013. This article presents it's readers the outputs of this project. (en)
|
Title
| - Developing information literacy - the promotion of national information policy (en)
- Rozvoj informační gramotnosti - podpora státní informační politiky
- Rozvoj informační gramotnosti - podpora státní informační politiky (cs)
|
skos:prefLabel
| - Developing information literacy - the promotion of national information policy (en)
- Rozvoj informační gramotnosti - podpora státní informační politiky
- Rozvoj informační gramotnosti - podpora státní informační politiky (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/13:#0002292!RIV14-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/predkladatel
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/13:#0002292
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - ICT; ifelong education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník příspěvků z konference Teoretické a praktické aspekty celoživotního vzdělávání v samosprávě
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |