About: Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y.
  • Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y. (cs)
  • Consumer rights protection is an inseparable part of every government policy. Rights of consumers and their perception by consumers are important factors, which influence particular participants of market relations, their purchase and sale behaviour. This is based on the fact that customer is the most important element having the greatest impact on the risk in business process . The level of consumer rights perception changes naturally together with experience, age and education. The same change is cosequently apparent in purchase preference of population. The mohgraphy is concentrate on analysis of perception consumer rights of particular group of consumer, Generation Y. (en)
Title
  • Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
  • Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie (cs)
  • Perception of consumer rights in context of bussines strategy (en)
skos:prefLabel
  • Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
  • Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie (cs)
  • Perception of consumer rights in context of bussines strategy (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/08:#0000213!RIV09-MSM-19520___
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 386219
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/08:#0000213
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • consumer rights, protection of consumer, perception, bussines strategy, Generation Y (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [88FE06230187]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Karviná
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Matusiková, Lucja
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7248-503-1
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 77 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software