Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y.
- Ochrana spotřebitelských práv je nedílnou součástí každé vládní politiky. To, že jsou spotřebitelská práva a jejich vnímání spotřebiteli významným faktorem ovlivňujícím nákupní a prodejní chování jednotlivých účastníků tržních vztahů, vychází ze skutečnosti, že je zákazník prvkem majícím největší vliv na míru rizika v obchodním procesu . Úroveň vnímání spotřebitelských práv se samozřejmě se zkušeností, věkem a vzděláním mění stejně, jak se následně mění i nákupní preference populace. Monografie se zaměřuje na analýzu vnímání spotřebitelských práv vybrané skupiny, Generace Y. (cs)
- Consumer rights protection is an inseparable part of every government policy. Rights of consumers and their perception by consumers are important factors, which influence particular participants of market relations, their purchase and sale behaviour. This is based on the fact that customer is the most important element having the greatest impact on the risk in business process . The level of consumer rights perception changes naturally together with experience, age and education. The same change is cosequently apparent in purchase preference of population. The mohgraphy is concentrate on analysis of perception consumer rights of particular group of consumer, Generation Y. (en)
|
Title
| - Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
- Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie (cs)
- Perception of consumer rights in context of bussines strategy (en)
|
skos:prefLabel
| - Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
- Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie (cs)
- Perception of consumer rights in context of bussines strategy (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/08:#0000213!RIV09-MSM-19520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/08:#0000213
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - consumer rights, protection of consumer, perception, bussines strategy, Generation Y (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Percepce spotřebitelských práv ve světle obchodní strategie
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |