Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - CRM v posledních letech zaznamenalo závratnou kariéru, přesto se stává, že je často spojováno jen s počítačovými programy. Ve skutečnosti je řízení vztahů se zákazníky něco významnějšího. Je to filosofie nové koncepce marketingu. To je důvod, proč řada vedoucích pracovníků o CRM uvažuje. Vybrali jsme z provedeného primárního výzkumu nejpodstatnější otázky, které umožňují zjistit, jak české organizace chápou CRM a jaké mají s nim své zkušenosti. Výzkum potvrdil, že se většinou shodoval trend odpovědí u zkoumaného vzorku respondentů ve výrobě i ve službách.
- CRM v posledních letech zaznamenalo závratnou kariéru, přesto se stává, že je často spojováno jen s počítačovými programy. Ve skutečnosti je řízení vztahů se zákazníky něco významnějšího. Je to filosofie nové koncepce marketingu. To je důvod, proč řada vedoucích pracovníků o CRM uvažuje. Vybrali jsme z provedeného primárního výzkumu nejpodstatnější otázky, které umožňují zjistit, jak české organizace chápou CRM a jaké mají s nim své zkušenosti. Výzkum potvrdil, že se většinou shodoval trend odpovědí u zkoumaného vzorku respondentů ve výrobě i ve službách. (cs)
- CRM has noted the dizzying career in last years, though it happens, that it is often connected only with the computer program. The management of customer relationship is the something more important in reality. It is the philosophy of new marketing conception. That is the reason too, why many managers think about CRM. We chose from made primary research the most substantial questions, which make possible to find out, how Czech organizations understand CRM and what experiences they have with CRM. The research confirmed, that trend of answers mostly concurred by probed sample of respondents in production and in services. (en)
|
Title
| - Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách.
- Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách. (cs)
- The Awareness Level of CRM in Czech Production Organizations and Services. (en)
|
skos:prefLabel
| - Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách.
- Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách. (cs)
- The Awareness Level of CRM in Czech Production Organizations and Services. (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/07:#0000047!RIV08-GA0-19520___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/07:#0000047
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - CRM, organizations in production, organizations in services, awareness level of CRM, Priorities of requirements in CRM, current situation (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta academica karviniensia
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pellešová, Pavlína
- Starzyczná, Halina
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |