About: Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • CRM v posledních letech zaznamenalo závratnou kariéru, přesto se stává, že je často spojováno jen s počítačovými programy. Ve skutečnosti je řízení vztahů se zákazníky něco významnějšího. Je to filosofie nové koncepce marketingu. To je důvod, proč řada vedoucích pracovníků o CRM uvažuje. Vybrali jsme z provedeného primárního výzkumu nejpodstatnější otázky, které umožňují zjistit, jak české organizace chápou CRM a jaké mají s nim své zkušenosti. Výzkum potvrdil, že se většinou shodoval trend odpovědí u zkoumaného vzorku respondentů ve výrobě i ve službách.
  • CRM v posledních letech zaznamenalo závratnou kariéru, přesto se stává, že je často spojováno jen s počítačovými programy. Ve skutečnosti je řízení vztahů se zákazníky něco významnějšího. Je to filosofie nové koncepce marketingu. To je důvod, proč řada vedoucích pracovníků o CRM uvažuje. Vybrali jsme z provedeného primárního výzkumu nejpodstatnější otázky, které umožňují zjistit, jak české organizace chápou CRM a jaké mají s nim své zkušenosti. Výzkum potvrdil, že se většinou shodoval trend odpovědí u zkoumaného vzorku respondentů ve výrobě i ve službách. (cs)
  • CRM has noted the dizzying career in last years, though it happens, that it is often connected only with the computer program. The management of customer relationship is the something more important in reality. It is the philosophy of new marketing conception. That is the reason too, why many managers think about CRM. We chose from made primary research the most substantial questions, which make possible to find out, how Czech organizations understand CRM and what experiences they have with CRM. The research confirmed, that trend of answers mostly concurred by probed sample of respondents in production and in services. (en)
Title
  • Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách.
  • Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách. (cs)
  • The Awareness Level of CRM in Czech Production Organizations and Services. (en)
skos:prefLabel
  • Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách.
  • Povědomí o úrovni CRM v českých výrobních organizacích a ve službách. (cs)
  • The Awareness Level of CRM in Czech Production Organizations and Services. (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/07:#0000047!RIV08-GA0-19520___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 162-170
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/05/0140)
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
  • 1
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 443074
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/07:#0000047
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • CRM, organizations in production, organizations in services, awareness level of CRM, Priorities of requirements in CRM, current situation (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...odStatuVydavatele
  • CZ - Česká republika
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [CBD36A87869E]
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Acta academica karviniensia
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...v/svazekPeriodika
  • 2007
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pellešová, Pavlína
  • Starzyczná, Halina
issn
  • 1212-415X
number of pages
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software