Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Monografph is showing the results of a project GAČR from 2005 to 2007. I tis summing up the theoretical knowledge about basic of marketing relations and take a special look to CRM which confirm and practise the czech companies in productions, services. This monograph also contents problems of management of quality and social responsibilities of companies with a specific wals of CRM in public administration. The monograph involves foreign experiences of marketing of relations in polish companies. (en)
- Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM), které ověřuje v praxi českých podniků v segmentu výroby, služeb. Je doplněna také problematikou managementu kvality a sociální odpovědností firem včetně specifik postavení CRM v segmentu veřejných služeb. V monografii jsou zahrnuty zahraniční zkušenosti z aplikace marketingu vztahů v rámci polských firem.
- Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM), které ověřuje v praxi českých podniků v segmentu výroby, služeb. Je doplněna také problematikou managementu kvality a sociální odpovědností firem včetně specifik postavení CRM v segmentu veřejných služeb. V monografii jsou zahrnuty zahraniční zkušenosti z aplikace marketingu vztahů v rámci polských firem. (cs)
|
Title
| - Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití).
- The metodology of relation management and its pozition within strategic marketing and customer relationshipmanagement-the practice use. (en)
- Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití). (cs)
|
skos:prefLabel
| - Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití).
- The metodology of relation management and its pozition within strategic marketing and customer relationshipmanagement-the practice use. (en)
- Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití). (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/07:#0000045!RIV08-GA0-19520___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/07:#0000045
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Traditional marketing (transactional), relational marketing, CRM, strategic marketing, disciplinary management, management of qualities, upheaval of social responsibility (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití).
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Kauerová, Lenka
- Kolibová, Helena
- Pellešová, Pavlína
- Svobodová, Hana
- Vaněk, Jindřich
- Gabryšová, Marie
- Starzyczná, Halina
- Kolářová, Kristyna
- Szplit, Marcin
- Wojnarowská, Halina
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |