About: Praxe a využívání CRM v českých firmách.     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • V relačním marketingu je prioritní vztah, jaký firma vytváří se zákazníkem, přičemž produkt je součástí tohoto vztahu. Zákazník si vytváří představu o úrovni služeb nejen ve spojení s produktem, ale i se způsobem prodeje, platebními podmínkami, chováním kontaktního personálu, atd. Jestliže hodnotíme úroveň vztahů se zákazníkem, oceňujeme jejich aplikaci v různých fázích CRM. Základní výzkum CRM u vybraného segmentu služeb v ČR ukazuje, že CRM není novým pojmem. Výzkum přispěl k identifikaci hlavních problémových oblastí a potvrdil i pozitiva zavádění uvedené metody v praxi, ačkoliv některé firmy poukázaly na to, že jim zatím nepřinesl očekávané výsledky.
  • V relačním marketingu je prioritní vztah, jaký firma vytváří se zákazníkem, přičemž produkt je součástí tohoto vztahu. Zákazník si vytváří představu o úrovni služeb nejen ve spojení s produktem, ale i se způsobem prodeje, platebními podmínkami, chováním kontaktního personálu, atd. Jestliže hodnotíme úroveň vztahů se zákazníkem, oceňujeme jejich aplikaci v různých fázích CRM. Základní výzkum CRM u vybraného segmentu služeb v ČR ukazuje, že CRM není novým pojmem. Výzkum přispěl k identifikaci hlavních problémových oblastí a potvrdil i pozitiva zavádění uvedené metody v praxi, ačkoliv některé firmy poukázaly na to, že jim zatím nepřinesl očekávané výsledky. (cs)
  • In relational marketing is the preferred relationship, which the organization creates with consumer. The product is part of this relationship. The consumer generates idea about the service standards not only in connection to product but with sale method, payment condition, behavior of contact personnel etc. too. If we judge the relation level with consumer, we value processes applications in different phases of CRM with customer. The primary research of CRM shows at the select segment of services in Czech Republic, that customer relationship management is not new idea. The research contributes to identification of principal problem sphere and confirmed the positives of launch mentioned method in practice also, although some firms have been highlight on that CRM already did not brought prospective results to them. (en)
Title
  • Praxe a využívání CRM v českých firmách.
  • Praxe a využívání CRM v českých firmách. (cs)
  • The CRM experience and the use in czech companies (en)
skos:prefLabel
  • Praxe a využívání CRM v českých firmách.
  • Praxe a využívání CRM v českých firmách. (cs)
  • The CRM experience and the use in czech companies (en)
skos:notation
  • RIV/47813059:19520/06:00000004!RIV07-GA0-19520___
http://linked.open.../vavai/riv/strany
  • 1373-1384
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • P(GA402/05/0140)
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 493887
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/47813059:19520/06:00000004
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • CRM, the primary research, czech firms, positives of method, development phases (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [194A942F76A6]
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
  • Praha
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Nová teorie ekonomiky a managementu organizací
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...vavai/riv/projekt
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Pellešová, Pavlína
  • Starzyczná, Halina
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • Vysoká škola ekonomická v Praze
https://schema.org/isbn
  • 80-245-1091-X
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 19520
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 58 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software