Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - V relačním marketingu je prioritní vztah, jaký firma vytváří se zákazníkem, přičemž produkt je součástí tohoto vztahu. Zákazník si vytváří představu o úrovni služeb nejen ve spojení s produktem, ale i se způsobem prodeje, platebními podmínkami, chováním kontaktního personálu, atd. Jestliže hodnotíme úroveň vztahů se zákazníkem, oceňujeme jejich aplikaci v různých fázích CRM. Základní výzkum CRM u vybraného segmentu služeb v ČR ukazuje, že CRM není novým pojmem. Výzkum přispěl k identifikaci hlavních problémových oblastí a potvrdil i pozitiva zavádění uvedené metody v praxi, ačkoliv některé firmy poukázaly na to, že jim zatím nepřinesl očekávané výsledky.
- V relačním marketingu je prioritní vztah, jaký firma vytváří se zákazníkem, přičemž produkt je součástí tohoto vztahu. Zákazník si vytváří představu o úrovni služeb nejen ve spojení s produktem, ale i se způsobem prodeje, platebními podmínkami, chováním kontaktního personálu, atd. Jestliže hodnotíme úroveň vztahů se zákazníkem, oceňujeme jejich aplikaci v různých fázích CRM. Základní výzkum CRM u vybraného segmentu služeb v ČR ukazuje, že CRM není novým pojmem. Výzkum přispěl k identifikaci hlavních problémových oblastí a potvrdil i pozitiva zavádění uvedené metody v praxi, ačkoliv některé firmy poukázaly na to, že jim zatím nepřinesl očekávané výsledky. (cs)
- In relational marketing is the preferred relationship, which the organization creates with consumer. The product is part of this relationship. The consumer generates idea about the service standards not only in connection to product but with sale method, payment condition, behavior of contact personnel etc. too. If we judge the relation level with consumer, we value processes applications in different phases of CRM with customer. The primary research of CRM shows at the select segment of services in Czech Republic, that customer relationship management is not new idea. The research contributes to identification of principal problem sphere and confirmed the positives of launch mentioned method in practice also, although some firms have been highlight on that CRM already did not brought prospective results to them. (en)
|
Title
| - Praxe a využívání CRM v českých firmách.
- Praxe a využívání CRM v českých firmách. (cs)
- The CRM experience and the use in czech companies (en)
|
skos:prefLabel
| - Praxe a využívání CRM v českých firmách.
- Praxe a využívání CRM v českých firmách. (cs)
- The CRM experience and the use in czech companies (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/06:00000004!RIV07-GA0-19520___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/06:00000004
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - CRM, the primary research, czech firms, positives of method, development phases (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Nová teorie ekonomiky a managementu organizací
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pellešová, Pavlína
- Starzyczná, Halina
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Vysoká škola ekonomická v Praze
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |