Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The paper is focused on theoretical resources dealing with the process of CRM concentrating on the stages of management of customer-supplier relationship and the standard of contacts with customers in the environment of Czech service organizations. According to primary research the process of CRM in the above mentioned organizations is not well-thought out and do not agree to theoretical models. (en)
- Článek se zaměřil na teoretická východiska zabývající se procesní stránkou CRM, konkrétně fázemi řízení vztahů se zákazníky a úrovní kontaktování s nimi a na praktickou situací v českých organizacích služeb. Primární výzkum potvrzuje, že ne zcela je promyšleno procesní zabezpečení CRM v organizacích, tak jak je modeluje teorie.
- Článek se zaměřil na teoretická východiska zabývající se procesní stránkou CRM, konkrétně fázemi řízení vztahů se zákazníky a úrovní kontaktování s nimi a na praktickou situací v českých organizacích služeb. Primární výzkum potvrzuje, že ne zcela je promyšleno procesní zabezpečení CRM v organizacích, tak jak je modeluje teorie. (cs)
|
Title
| - Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi.Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi
- The Construction relation with consumer and his procedural reservation in theory and practice (en)
- Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi.Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi (cs)
|
skos:prefLabel
| - Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi.Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi
- The Construction relation with consumer and his procedural reservation in theory and practice (en)
- Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi.Budování vztahů se zákazníkem a jeho procesní zajištění v teorii a praxi (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/06:00000001!RIV07-GA0-19520___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/06:00000001
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - relationship management, proceses of CRM, the phase of CRM (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta academica karviniensia
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Pellešová, Pavlína
- Starzyczná, Halina
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |