Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Tento článek je pouze výsečí teoretických poznatků týkajících se CRM, neobsahuje tedy všechny pohledy a přístupy k relačnímu marketingu. Vychází ze širších souvislostí vývoje marketingové koncepce a zabývá se podstatou CRM včetně zdrojového aparátu v odborné literatuře, odborných časopisech a na internetových stránkách. Na vyhodnocení teoretických východisek bude navazovat primární výzkum současného stavu CRM v českých firmách.
- Tento článek je pouze výsečí teoretických poznatků týkajících se CRM, neobsahuje tedy všechny pohledy a přístupy k relačnímu marketingu. Vychází ze širších souvislostí vývoje marketingové koncepce a zabývá se podstatou CRM včetně zdrojového aparátu v odborné literatuře, odborných časopisech a na internetových stránkách. Na vyhodnocení teoretických východisek bude navazovat primární výzkum současného stavu CRM v českých firmách. (cs)
- This article is only segment of theoretic piece of knowledge, concernig CRM. It does not include all views and avenues of approach of CRM. It comes from wide contexts of marketing conception development and deals with substance CRM inclusive of source documents in special literature and technical files and on internet pages. After theoretical ways of evaluation will concur the primary research of status-quo in czech firms. (en)
|
Title
| - Teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky - Customer Relationship Management
- Teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky - Customer Relationship Management (cs)
- Theoretical resources of management of customer - CRM (en)
|
skos:prefLabel
| - Teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky - Customer Relationship Management
- Teoretická východiska řízení vztahů se zákazníky - Customer Relationship Management (cs)
- Theoretical resources of management of customer - CRM (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/05:00000012!RIV06-GA0-19520___
|
http://linked.open.../vavai/riv/strany
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...iv/cisloPeriodika
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/05:00000012
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Marketing, marketing conception, the marketing generations, paradigm of marketing, Marketing 1.0, Marketing 2.0, CRM (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...odStatuVydavatele
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Acta academica karviniensia 2/2005
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...v/svazekPeriodika
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - STARZYCZNÁ, Halina
- PELLEŠOVÁ, Pavlína
|
issn
| |
number of pages
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |