Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Monography was elaborated in the framework of the project %22Development of Marketing Strategy and its Testing under the Conditions of Karvina City%22. It presents general methodology of marketing mix of municipality planning, including the explanation of marketing mix elements. On the basis of specific field research, experiences from abroad and implementation of general marketing strategies the strategy of Karvina city has been developed. For the needs of practise the team present general phases facilitating the elaboration of municipalities marketing strategies. (en)
- Monografie byla zpracována v rámci grantového projektu %22Vytvoření metodiky marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná%22. Je zde prezentována obecná metodika vytváření plánu marketingového mixu municipality, včetně vysvětlení prvků marketingového mixu. Na základě konkrétních výzkumů v terénu, zahraničních zkušeností a implementace obecných marketingových strategií byla zpracována konkrétní strategie města Karviná. Pro potřeby praxe uvádí výzkumný tým obecné kroky, které usnadní vytváření marketingových strategií munucipalit.
|
Title
| - Vytvoření marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná
- Vytvoření marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná (cs)
- Development of Marketing Strategy and its Testing under the Conditions of Karvina City (en)
|
skos:prefLabel
| - Vytvoření marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná
- Vytvoření marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná (cs)
- Development of Marketing Strategy and its Testing under the Conditions of Karvina City (en)
|
skos:notation
| - RIV/47813059:19520/02:00000027!RIV/2003/GA0/195203/N
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47813059:19520/02:00000027
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - marketing strategy; testing; marketing miw of municipality; field research; (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...vEdiceCisloSvazku
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Vytvoření marketingové strategie měst a obcí a její ověření v podmínkách MÚ Karviná
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Heczková, Miroslava
- Pellešová, Pavlína
- Vaštíková, Miroslava
- Starzyczná, Halina
- Janečková, Lidmila
|
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |