Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Simulační studie využila výzkumem získaná data charakterizující kvalitu dopravy a nehodovost na světelně řízených křižovatkách a přechodech pro chodce v období mimo dopravní špičku. Následně byly v rámci simulační studie prověřené různé scénáře pro dopravně závislé zapínání světelné signalizace. mikrosimulací byl otestován i návrh řídící logiky umožńující dopravně závislé zapínání a vypínání světelné signalizace. Cílem simulační studie bylo prověření různých přístupů k řízení světelnou signalizací v období mimo dopravní špičky při reálném dopravním zatížení. Studie kvantifikuje časové ztráty vznikající při jednotlivých strategiích řízení a hodnotí jejich vhodnost z hlediska plynulosti dopravy. Součástí je také grafická analýza rychlostí na jednotlivých segmentech křižovatky a odhad spotřeby paliva a produkce emisí výfukových plynů. Studie také obsahuje zhodnocení různých kombinací intenzity dopravního proudu, geometrického uspořádání křižovatky a širších dopravních vztahů v kontextu s účinností jednotlivých strategií řízení.
- Simulační studie využila výzkumem získaná data charakterizující kvalitu dopravy a nehodovost na světelně řízených křižovatkách a přechodech pro chodce v období mimo dopravní špičku. Následně byly v rámci simulační studie prověřené různé scénáře pro dopravně závislé zapínání světelné signalizace. mikrosimulací byl otestován i návrh řídící logiky umožńující dopravně závislé zapínání a vypínání světelné signalizace. Cílem simulační studie bylo prověření různých přístupů k řízení světelnou signalizací v období mimo dopravní špičky při reálném dopravním zatížení. Studie kvantifikuje časové ztráty vznikající při jednotlivých strategiích řízení a hodnotí jejich vhodnost z hlediska plynulosti dopravy. Součástí je také grafická analýza rychlostí na jednotlivých segmentech křižovatky a odhad spotřeby paliva a produkce emisí výfukových plynů. Studie také obsahuje zhodnocení různých kombinací intenzity dopravního proudu, geometrického uspořádání křižovatky a širších dopravních vztahů v kontextu s účinností jednotlivých strategií řízení. (cs)
- Simulation study used the data obtained by research characterizing the quality of traffic and accidents at controlled intersections and crosswalks during the time period out of the peak hour. Subsequently were tested different scenarios for traffic-dependent switching on traffic lights. Also was tested the proposal of control logic for traffic-dependent switching on and switching off traffic signalization. The subject of simulation study was to examine different approaches to traffic signalization control during the time period out of the peak hour with real traffic flow. The study quantifies incurred delays from various controlling strategies and evaluates their appropriateness in terms of traffic flow fluency. The part of the study is a graphical speed analysis on various segments of intersection and estimation of fuel consumption and exhaust emissions. The study also includes an evaluation of different combinations of traffic flow intensity, geometric design of intersection and transport relations in the context of the effect of controlling strategies. (en)
|
Title
| - Simulation study of traffic lights operation during the time period out of the peak hour (en)
- Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky
- Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky (cs)
|
skos:prefLabel
| - Simulation study of traffic lights operation during the time period out of the peak hour (en)
- Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky
- Simulační studie provozu SSZ v obdobích mimo dopravní špičky (cs)
|
skos:notation
| - RIV/47307218:_____/14:#0000180!RIV15-TA0-47307218
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47307218:_____/14:#0000180
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - simulation, traffic lights, intersection, control logic (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Havlíček, Tomáš
- Landa, Jiří
- Slabý, Petr
- Hradil, Jan
- Súkenník, Peter
- Uhlík, Michal
- Kocián, Karel
- Lávic, Jiří
- Tříska, Lubomír
- Šída, Marek
|