Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - Ve společnosti, v níž rozhodující pozice ovládají muži, mužské pohlaví logicky vzbuzuje obecně větší zájem médií. Specifická je situace jen v případě časopisů, kde existuje poměrně silná ženská čtenářská obec. V celém mediálním prostředí z větší části vytvářejí obraz o ženách ženy ( autorky ( samy. Tento obraz je pozitivnější, než je image žen ve veřejném mínění. Jak v médiích tak i ve veřejnosti přetrvává vnímání a presentace ženy v jejich tradičních rolích a činnostech, za které lze považovat sexuální vztah,rození a výchovu dětí, starost o rodinu, péči o domácnost apod. S tradičními ženskými rolemi a vlastnostmi cíleně pracuje i rteklama, která jich používá jako prostředku upoutání zájmu u cílové skupiny, pro kterou je určena.
- In the society where men keep the decisive positions, the males´gender logically attraccts larger interest of media. There is a specific situation in the magazines becaouse of stron womens´reading publis. in the whole medial scene, women themselves create the image of women in a large excent. This image is more possitive than that in the public opinion. In media as well as in public perception and presentation of womean in her traditional role and activities, as the sexual relationship, birth and upbringing children, care about family and household etc.. Also advertising operates with traditional womenś role and activities and uses them for atracting interest of target groups. (en)
|
Title
| - Obraz ženy v médiích a reklamě a jeho vliv na veřejné mínění o rovnosti mužů a žen (cs)
- Obraz ženy v médiích a reklamě a jeho vliv na veřejné mínění o rovnosti mužů a žen
- Image of women in media and advertising and its influence on an opinion on a man and women equuality (en)
|
skos:prefLabel
| - Obraz ženy v médiích a reklamě a jeho vliv na veřejné mínění o rovnosti mužů a žen (cs)
- Obraz ženy v médiích a reklamě a jeho vliv na veřejné mínění o rovnosti mužů a žen
- Image of women in media and advertising and its influence on an opinion on a man and women equuality (en)
|
skos:notation
| - RIV/47121793:_____/03:00007066!RIV/2004/MPS/TAYLO4/N
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/47121793:_____/03:00007066
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - Woman;gender;media;advertising;image;public opinion;women´s roles (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...telVyzkumneZpravy
| |
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...ocetUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...nichUcastnikuAkce
| |
http://linked.open...vavai/riv/projekt
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| |
http://linked.open...rzeVyzkumneZpravy
| |
number of pages
| |