Attributes | Values |
---|
rdf:type
| |
Description
| - The Framework Curriculum Timetable for Elementary Education contains so-called learning competencies and problem-solving competencies. It is possible to acquire these competencies via the method of problem-solving education. Although this method is used quite rarely, it can be very effective if we want to achieve particular goals. Nowadays, young people are interested in information and communication technologies. This kind of interest can be used to solve problems in chemistry by means of molecular visualization, estimating molecules’ behaviour on the basis of their structure, and by gaining information from computers in laboratories as well as in practical life. (en)
- RVP uvádí Klíčové kompetence k učení a řešení problémů. K dosažení těchto kompetencí může sloužit problémové vyučování. Tato metoda je sice poměrně málo využívána, může však být poměrně efektivní pro dosažení daných cílů. Potřebujeme zvýšit zájem o přírodovědné a technické obory. Současná mládež má zájem o ICT, tento zájem můžeme využít k řešení chemických problémů prostřednictvím molekulární vizualizace, odhadů chování látek na základě znalosti jejich vnitřní struktury a využitím počítačově získaných informací v laboratoři i praktickém životě.
- RVP uvádí Klíčové kompetence k učení a řešení problémů. K dosažení těchto kompetencí může sloužit problémové vyučování. Tato metoda je sice poměrně málo využívána, může však být poměrně efektivní pro dosažení daných cílů. Potřebujeme zvýšit zájem o přírodovědné a technické obory. Současná mládež má zájem o ICT, tento zájem můžeme využít k řešení chemických problémů prostřednictvím molekulární vizualizace, odhadů chování látek na základě znalosti jejich vnitřní struktury a využitím počítačově získaných informací v laboratoři i praktickém životě. (cs)
|
Title
| - Problémové úlohy v chemii řešené pomocí molekulární vizualizace
- Problem solving in chemistry by means of molecular visualization (en)
- Problémové úlohy v chemii řešené pomocí molekulární vizualizace (cs)
|
skos:prefLabel
| - Problémové úlohy v chemii řešené pomocí molekulární vizualizace
- Problem solving in chemistry by means of molecular visualization (en)
- Problémové úlohy v chemii řešené pomocí molekulární vizualizace (cs)
|
skos:notation
| - RIV/46747885:24510/09:#0000304!RIV10-MSM-24510___
|
http://linked.open...avai/riv/aktivita
| |
http://linked.open...avai/riv/aktivity
| |
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
| |
http://linked.open...aciTvurceVysledku
| |
http://linked.open.../riv/druhVysledku
| |
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
| |
http://linked.open...titaPredkladatele
| |
http://linked.open...dnocenehoVysledku
| |
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
| - RIV/46747885:24510/09:#0000304
|
http://linked.open...riv/jazykVysledku
| |
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
| - problem solving; molecular visualization; chemistry; education (en)
|
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
| |
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
| |
http://linked.open...v/mistoKonaniAkce
| |
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
| |
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
| - Sborník přednášek 19. mezinárodní konference o výuce chemie, 2. část
|
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
| |
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
| |
http://linked.open...UplatneniVysledku
| |
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
| - Grégr, Jan
- Jodas, Bořivoj
- Slavík, Martin
- Karpíšková, Jana
|
http://linked.open...vavai/riv/typAkce
| |
http://linked.open.../riv/zahajeniAkce
| |
number of pages
| |
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
| - Univerzita Hradec Králové
|
https://schema.org/isbn
| |
http://localhost/t...ganizacniJednotka
| |
is http://linked.open...avai/riv/vysledek
of | |