About: Elektromechanický systém řízení vozidla s nezávislým směrovým natáčením kol     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
rdfs:seeAlso
Description
  • Přídavný elektromotor otáčí přes drážkovaný náboj drážkovanou maticí, přičemž drážkovaná matice má na jedné straně levý a druhé straně pravý závit. Při otáčení drážkovanou maticí jedním směrem dochází k zvětšování úhlu směrového natočení kola na jedné straně spojovací tyče vůči úhlu směrového natočení kola na druhé straně spojovací tyče. Při otáčení drážkovanou maticí druhým směrem dochází k zmenšování úhlu směrového natočení kola na jedné straně spojovací tyče vůči úhlu směrového natočení kola na druhé straně spojovací tyče. Toto technické řešení je možno využít ve všech vozidlech s nejméně dvěma nápravami, především pro zvýšení jízdní stability vozidla při vysokých rychlostech, při nízké rychlosti a parkování pro zlepšení manévrovacích schopností a při všech rychlostech k vzájemnému optimálnímu nastavení úhlu směrového natočení kol např. z důvodů snížení opotřebení pneumatik.
  • Přídavný elektromotor otáčí přes drážkovaný náboj drážkovanou maticí, přičemž drážkovaná matice má na jedné straně levý a druhé straně pravý závit. Při otáčení drážkovanou maticí jedním směrem dochází k zvětšování úhlu směrového natočení kola na jedné straně spojovací tyče vůči úhlu směrového natočení kola na druhé straně spojovací tyče. Při otáčení drážkovanou maticí druhým směrem dochází k zmenšování úhlu směrového natočení kola na jedné straně spojovací tyče vůči úhlu směrového natočení kola na druhé straně spojovací tyče. Toto technické řešení je možno využít ve všech vozidlech s nejméně dvěma nápravami, především pro zvýšení jízdní stability vozidla při vysokých rychlostech, při nízké rychlosti a parkování pro zlepšení manévrovacích schopností a při všech rychlostech k vzájemnému optimálnímu nastavení úhlu směrového natočení kol např. z důvodů snížení opotřebení pneumatik. (cs)
  • Additional motor rotates through the slotted hub slotted nut, the nut is slotted on one side and the other left right thread. When turning the slotted nut in one direction leads to increase of the rotation angle of the directional wheels on one side of the connecting rod to the directional angle of rotation of the wheels on the other side of the connecting rod. When turning the slotted nut opposite direction leads to decreasing the angle of the directional rotation wheels on one side of the connecting rod to the directional angle of rotation of the wheels on the other side of the connecting rod. This technical solution can be used in all vehicles with at least two axles, especially for enhanced driving vehicle stability at high speeds, low speeds and parking to improve maneuverability at all speeds and to enhance the optimal angle of directional steering for example, due to decreased tire wear. (en)
Title
  • Elektromechanický systém řízení vozidla s nezávislým směrovým natáčením kol
  • Elektromechanický systém řízení vozidla s nezávislým směrovým natáčením kol (cs)
  • Electromechanical system of vehicle steering with independent directional swivel of wheels (en)
skos:prefLabel
  • Elektromechanický systém řízení vozidla s nezávislým směrovým natáčením kol
  • Elektromechanický systém řízení vozidla s nezávislým směrovým natáčením kol (cs)
  • Electromechanical system of vehicle steering with independent directional swivel of wheels (en)
skos:notation
  • RIV/46747885:24210/11:#0002605!RIV12-MSM-24210___
http://linked.open...avai/predkladatel
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • Z(MSM4674788501)
http://linked.open...cisloPatentuVzoru
  • 22389
http://linked.open...eleniPatentuVzoru
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 197190
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/46747885:24210/11:#0002605
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • steering system (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [61C8B95A62A0]
http://linked.open.../licencniPoplatek
http://linked.open...ydaniPatentuVzoru
  • Prague
http://linked.open...atelePatentuVzoru
  • Úřad průmyslového vlastnictví
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...ydaniPatentuVzoru
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Jelínek, Vít
  • Voženílek, Robert
http://linked.open...mniOchranaPatentu
http://linked.open...avai/riv/vlastnik
http://linked.open...itiJinymSubjektem
http://linked.open...uzitiPatentuVzoru
http://linked.open...n/vavai/riv/zamer
http://localhost/t...ganizacniJednotka
  • 24210
is http://linked.open...avai/riv/vysledek of
Faceted Search & Find service v1.16.116 as of Feb 22 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3239 as of Feb 22 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 82 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software