About: Special Pedagogical Practice in Tertiary Education     Goto   Sponge   NotDistinct   Permalink

An Entity of Type : http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/Vysledek, within Data Space : linked.opendata.cz associated with source document(s)

AttributesValues
rdf:type
Description
  • Publikace Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu reaguje na vzrůstající význam odborné praxe v profesní přípravě pracovníků v pomáhajících profesích. V rámci projektu zaměřeného na podporu praxí studentů oboru speciální pedagogika realizovali autoři kvalitativně konstruované šetření, ve kterém prostřednictvím ohniskových skupin zjišťovali názory pracovníků šesti speciálněpedagogických institucí na vybrané aspekty studentských praxí i potencionální oblasti rozvoje těchto praxí. V první části publikace jsou prezentovány poznatky z tohoto šetření, které prokázalo, že praxe studentů mají své jasné přínosy (a to nejen pro studenty, ale i pro provázející pedagogy a pro žáky, se kterými praktikující studenti pracují), ale zároveň i své slabé stránky a nedostatky, se kterými je potřeba do budoucna dále pracovat. Druhá část publikace obsahuje metodický text, který vychází z poznatků z výzkumného šetření a který by měl být studentům vodítkem na jejich nové cestě k praxi.
  • Publikace Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu reaguje na vzrůstající význam odborné praxe v profesní přípravě pracovníků v pomáhajících profesích. V rámci projektu zaměřeného na podporu praxí studentů oboru speciální pedagogika realizovali autoři kvalitativně konstruované šetření, ve kterém prostřednictvím ohniskových skupin zjišťovali názory pracovníků šesti speciálněpedagogických institucí na vybrané aspekty studentských praxí i potencionální oblasti rozvoje těchto praxí. V první části publikace jsou prezentovány poznatky z tohoto šetření, které prokázalo, že praxe studentů mají své jasné přínosy (a to nejen pro studenty, ale i pro provázející pedagogy a pro žáky, se kterými praktikující studenti pracují), ale zároveň i své slabé stránky a nedostatky, se kterými je potřeba do budoucna dále pracovat. Druhá část publikace obsahuje metodický text, který vychází z poznatků z výzkumného šetření a který by měl být studentům vodítkem na jejich nové cestě k praxi. (cs)
  • The publication responds to the growing significance of specialist practical experience in the professional preparation of teaching staff in the helping professions. As a part of the project focused on the support of student practical training, the authors implemented qualitatively designed research, in which they ascertained through focus groups the opinions of members of staff from six special educational institutions. In the first section findings are presented from this research, which showed that student practical training sessions have their own clear benefits (not only for the student but for the supervising teacher and the pupils with whom the practicing student worked as well) but also at the same time their weak points and shortcomings, which it is necessary to work with more in the future. The second section of the publication contains the methodical text, which starts from the findings of the research and which should lead students to new paths for practical training. (en)
Title
  • Special Pedagogical Practice in Tertiary Education (en)
  • Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu
  • Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu (cs)
skos:prefLabel
  • Special Pedagogical Practice in Tertiary Education (en)
  • Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu
  • Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu (cs)
skos:notation
  • RIV/46358978:_____/14:#0000182!RIV15-MSM-46358978
http://linked.open...avai/riv/aktivita
http://linked.open...avai/riv/aktivity
  • V
http://linked.open...vai/riv/dodaniDat
http://linked.open...aciTvurceVysledku
http://linked.open.../riv/druhVysledku
http://linked.open...iv/duvernostUdaju
http://linked.open...titaPredkladatele
http://linked.open...dnocenehoVysledku
  • 46430
http://linked.open...ai/riv/idVysledku
  • RIV/46358978:_____/14:#0000182
http://linked.open...riv/jazykVysledku
http://linked.open.../riv/klicovaSlova
  • Tertiary education; practice; special education; helping profession; qualitative research (en)
http://linked.open.../riv/klicoveSlovo
http://linked.open...ontrolniKodProRIV
  • [ECD6C9A17F10]
http://linked.open...i/riv/mistoVydani
  • Praha
http://linked.open...i/riv/nazevZdroje
  • Speciálněpedagogická praxe ve vysokoškolském studiu
http://linked.open...in/vavai/riv/obor
http://linked.open...ichTvurcuVysledku
http://linked.open...v/pocetStranKnihy
http://linked.open...cetTvurcuVysledku
http://linked.open...UplatneniVysledku
http://linked.open...iv/tvurceVysledku
  • Klugerová, Jarmila
  • Němec, Zbyněk
number of pages
http://purl.org/ne...btex#hasPublisher
  • UNIVERZITA JANA AMOSE KOMENSKÉHO PRAHA
https://schema.org/isbn
  • 978-80-7452-100-3
Faceted Search & Find service v1.16.118 as of Jun 21 2024


Alternative Linked Data Documents: ODE     Content Formats:   [cxml] [csv]     RDF   [text] [turtle] [ld+json] [rdf+json] [rdf+xml]     ODATA   [atom+xml] [odata+json]     Microdata   [microdata+json] [html]    About   
This material is Open Knowledge   W3C Semantic Web Technology [RDF Data] Valid XHTML + RDFa
OpenLink Virtuoso version 07.20.3240 as of Jun 21 2024, on Linux (x86_64-pc-linux-gnu), Single-Server Edition (126 GB total memory, 112 GB memory in use)
Data on this page belongs to its respective rights holders.
Virtuoso Faceted Browser Copyright © 2009-2024 OpenLink Software